Dank je wel Rox! Dat helpt! Alles komt ook wel op zn pootjes terecht he. Volgende week komt de verloskundige weer. Daar kan ik mooi wat vragen op af vuren hoe het in duitsland "moet". Denk dat ik een beetje nesteldrang heb. Maar dat is lastig als je geen nest hebt....
Nee, met de slaap zak heb ik ook nog gewacht hoor Janneke. De eerste weken liggen ze nog op de zij en kunnen ze de dekens er niet af trappelen. Dekentje+lakentje is echt voldoende! Maar een voetenzak in het autostoeltje is echt een aanrader hoor!
nou 3 kwartier geleden getest en echt hartstikke pos. Ovulatie test! Echt een mega dikke streep... Was maar goed dat t mannetje al thuis was... @rox groeit hij daar overheen?
Ik mag het eigenlijk niet zeggen meiden, maar ik ben zo gelukkig ! Bob en ik zijn terug bij elkaar ! Als het hoog seizoen is afgelopen komt hij terug naar Nederland om opnieuw te beginnen met mij.. Als ik in Spanje ben 26 augustus, wilt hij me nog niet zien behalve de laatste nacht dan delen we het bed samen.. Ik ben zo blij echt waar !
Ik hoop het ook.. Vind het alleen zo kut dat het niet in Spanje is, maarja :S.. We gaan dan volgend jaar samen terug naar Spanje, naar een andere plaats want het dorp waar we wonen is echt een kut dorp. Er word alleen maar gelogen en geroddeld altijd worden woorden vedraait, ik heb er geen problemen mee. Maar hij wel. Maarja i dont care, we komen/zijn weer bij elkaar.. Ik hoop dat hij het meent ik mag het nog niemand zeggen.. Tenminste niemand die iets met Spanje te maken heeft zoals me moeder of me tante..
Nou dat klinkt heel goed Ikdus! Super voor je! Hoop ook dat alles goed mag gaan. Hebben jullie de problemen uitgepraat? (weet eigenlijk helemaal niet wat jullie problemen waren. En dat hoeft ook niet hoor.) Wil hij je dan nog niet zien, omdat zn tante het nog niet mag weten? Waarvoor ga je eigenlijk weer naar spanje?
YEAH Dees! En nu die posi test! Ow meisjes, aan de overkant word een huis uitgeruimd, incl wietplantage. Mensen zijn zo stom af en toe. Nu staan ze op straat!
Hahaha het is niet zijn tante maar mijn tante.. Maar hij en me tante werken samen en me tante kan dr klep nooit houden.. Dus als me tante het weet, weet iedereen op de werkvloer het inclusief de baasin, en dat is niet de bedoeling Ze hoort ook elke keer iedereen op het werk uit over Bob, en Bob denkt dan dat ik haar stuur terwijl dat niet zo is.. Bob wilt mij nog niet zien omdat hij nog heel veel vedriet heb van wat er gebeurt is en waarom het uit is gegaan.. Hij wilt het eerst rustig hebben in zijn hoofd, dus ik moet hem nu gewoon even met rust laten enzo. En ik ga naar Spanje omdat ik vakantie wil voor ik aan het werk ga en studeren ( moet wel eerst werk vinden hoor ) en de rest van mijn spullen halen. Nou nu ben ik echt even weg hoor
ikdus fijn voor je meid.. Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Rox jij heb/had ook al van die fijne buren.
Behalve jullie neem ik aan Nou wij hebben daar dus hier ook last van.. Vorig jaar stonden de wiet planten van mijn onder buurman tot aan mijn balkon