Ik kreeg alleen tips en hoeveel je uren krijgt enzovoort maar babykamer kijken hoeft niet dat mag. Ze vraagt ook of je kruik in huis hebt of thuis of ziekenhuis bevalling en noem maar op! Valt wel mee hoor, ze bijten niet
Zo meiden, Ik ga er vandoor. Moet vanavond en morgenvroeg werken. Daarna even naar de sportschool en dan de pampers kopen bij het kruitvat. Goeie aanbieding Rox! Tot morgen! Liefs Maranka
Hey dames,vandaag weer met de h.a gebeld ben nog steeds ziek krijg nog meer medicijnen word er echt niet vrolijk van...is het hier verder een beetje gezellig verveel me groen en geel groetjessssss
Hee Annemarie! Bah wat vervelend dat je nog steeds ziek bent en nog meer medicijnen krijgt. Hier is het volgens mij erg rustig. Beterschap meid!
ja zkr vervelend de h.a wou me geen sterke medicatie geven omdat ik pas over 12 dagen kan testen of ik misschien zwanger ben maar zolang kunnen we helaas niet meer wachten kan nu alleen maar hopen dat ik NIET zwanger ben anders is het schadelijk
Annemarie balen dat je nog zo ziek bent zeg, ik zou toch voor de zekerheid eerst een zw-test doen voor je aan de medicatie begint.. Straks had je gewoon een wat heverige innestelingsbloeding.
balen annemarie... Beterschap meid! Knuffel... Kim, nou in huis rond kijken... kan ze har lol op.. Het is een bende met al die verbouwingsdingetjes Ik heb net weer 3 uur slapen... Heerlijk... Had ik na vannacht echt even nodig. IK ga nu weer even gezellig thee drinken bij mams... (ik ben zo blij dat ik dat lekker even kan doen, het houdt me ook in beweging steeds daarheen fietsen ) Spreek jullie vanavond weer!
hihihihihi volgens mij zei maranka dat ze rond keken in huis tipp! bij mij kwam ze al dat ik 4 maanden zwanger was dus toen had ik nog geen babykamertje! hihihihih en wij waren ook nog aan het verbouwen dus rondkijken was bij ons geen optie! gezellig bij aanstaande oma thee drinken haha
hey Ikdus ja heb obstipatie maar ga er niet vanuit dat ik zwanger ben kan pas over 12 dagen testen?! en heb nu de wat minder agresieve laxeermiddelen gelukkig slaat het nu aan
heb zoiezo geen bloedingen of iets dergelijks en nu ik naar de wc kan voel ik me ook niet zo ziek meer (en voel me niet zwanger ofzo)heb er ook geen een aanwijzing van)
pff heb nu laxeermiddelen o.a forlax.metamucil en ehhh klysma's en had ook een liter klean prep voor geschreven gekregen vrij agressief middel
Hee meiden ik wilde ff zeggen dat als jullie geen reactie van me krijgen dat ik dan visite heb. Mijn zusje komt met een goede vriendin eten en blijven gezellig hier vanavond. Ze zijn er rond half 7! Voor iedereen vast een fijne avond voor straks! En tot morgen! Knuffel