hahaha.. ach.. nog ff op dit wachtbakje hoop ik.. we zullen zien.. hihi.. pak wel een extra kussentje Goede compromie rox! hihi... Nog ff geduld hebben meid!
heerlijk meid en bedankt voor de bank (volgends de site van sensitest (en die testen heb ik liggen..) kan ik de 22ste al testen met hun testen dus ik hoop er niet lang op te zitten Ja meiden ik weet t ik maak mezelf gek
hoi meiden, wat een rust hier. heb migraine lang geleden, komt volgens mij echt omdat ik de hele dag met een frons heb rond gelopen, heb me kapot geërgerd aan een collega ga dadelijk maar in bedje liggen
Lieeffff die Faylinn! Wat betreft over perfoniste, gewoon jezelf blijven als je geregeld wil zijn moet je ook doen
als ze langskomen, worden wat vragen gesteld en evt wensen besproken. kijken naarh et kamertje word bijna niet meer gedaan. Mijn intake was telefonisch
Viel heel erg mee. Manlief was er ook, en die hield me tegen . Een afneembaar boxkleed (zit pvc ofzo overheen.. ), Woezel (jaja, van Woezel en Pip ), een speelgoed telefoon voor 6m+ (voor wanneer ik weer aan de telefoon ben, en Samantha mijn telefoon wil hebben (doet ze altijd )). En voor ons Sports Island voor de Wii. Heb vorige week een nieuwe Maxi Cosi babystoel gescoord. Ja, beetje vaag, kweet 't. We hadden een tweedehands, die ineens derde hands bleek te zijn. En ik vond op internet info over de nieuwe richtlijnen per 1 mei 2008, dat sommige stoelen niet meer mogen. Dus lekker verder researchen. Stoel mag niet meer gebruikt worden als-ie ouder is dan 5 à 6 jaar vanwege plasticmoeheid. Okay, kan ik me ook nog wat bij voorstellen. Ik nog verder researchen. Blijkt dat aan de hand van de sticker op onze MaxiCosi.. dat-ie al 12 jaar oud is . Tja, en tis nog maar voor minimaal 4 maanden, maar toch... durfde het meteen niet meer aan... . Er zal maar wat gebeuren wat mis gaat doordat we zo'n oude stoel hebben. dat vergeef ik mezelf natuurlijk nooit... ](*,) Dus heb me maar ff lid gemaakt van Kinderen, wilde ik toch al. En kreeg daar dan de MC voor 50 euro. Weet ik in ieder geval zeker dat-ie nieuw is. Kennen we hem ook nog voor een evt volgende gebruiken... .