Ik heb ze alleen maar gebeld, en ze werden kosteloos bezorgd en opgehaald ). Ze worden betaald via de AWBZ.
JEEEEEEEEEEEEEEEEJ Remmar! Gefeliciteerd! Ik heb heerlijk doorgeslapen vannacht! Ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen eigenlijk. Heb geen speciale plannen... Over die klossen, geen idee eigenlijk hier. Ik ga dat eens uitzoeken en misschien toch even lid worden van de kruisvereniging... Altijd handig...
ja is erg frusti, zie je mij al sjouwen met de kinderwagen en Joey erin? Ikke niet, lekker gevaarlijk!
Ja dat is zeker niet prettig straks val je met Joey ze moeten wel is wat gaan doen voor hun geld hoor die gasten
lekker handig zo'n kapotte lift rox... Nou ja, gelukkig duurt het weekend niet lang meer, en voor het weekend is dus lekker snel... Net even de klossen nagezocht. Ik krijg ze van de kraamzorg... Lekker makkelijk...
ohw nou daar heb je het gesodemieter al :S ja je moet toch wat verzinnen ik zou zeggen ik kom wel ff helpen om de kinderwagen naar beneden te dragen maar zal moeilijk gaan
@ rox: wat vreselijk irritant dat die lift het niet doet.. Gelukkig doet ie het straks wel weer (met een btje geluk) hihi.. @ tipp: ook weer geregeld hihi.. je hebt groot gelijk hoor, dat je het allemaal goed geregeld wilt hebben! Als dat jou scheelt in onzekerheid oid, gewoon doen dan! @ all: thanxx.. vind het nog wel heel erg raar hoor! Hij was gewoon ineens positief.. hihi... eerst maar afwachten.....
BAH me schoonmoeder belde alweer,Gistere op verjaardag geweest bij me schoonzus. me schoonmoeder zat daaral om half 11 s'ochtends, echt mega irri lijkt me dat! ik was nog maar koud binnen en ze begon al over trouwen, slaat nergens op en kinderen moeten jullie al helemaal niet doen! ik denk niet dat jij dat kan en wat zal er dan van dat kind terecht komen? ik vind het zo irri ze noemde me gewoon een TOKKI! op een gegeven moment heeft me vriend gezegd en nu gaan we! die was er gelukkig ook helemaal klaar mee heb de hele avond tenen kromend gezeten ik weet dus nu al precies wat ze gaat zeggen als ik zwanger zou zijn (SORRY hoor had weer even me klaag uurtje )
gooi t er maar uit meissie! $#$%$ H&M heeft me geblokkert, nu maar een mailtje gestuurd. ik dacht dat mijn oude codes ook nog werkten hihi
@ annemarie: jemig zeg, wat moet dat ontzettend vervelend zijn om zo'n schoonmoeder te hebben... kweet zelf niet wat t is, maar het lijkt me niet leuk! En idd, gooi het eruit! @ rox: h&m je geblokeerd?! kan dat ook al!?
Ja het is zeker niet zo leuk,me vriend is ook echt klaar met haar gewoon omdat ze ook nooit is wat leuks kan zeggen alleen haar dochter is goed met kinderen zo komt het dus nu wel over ik zeg niet dat ik een goede moeder zal zijn want je zult alles moeten leren zeker met z''on klein leventje maar ik vind dat ze wel is haar best mag doen om gewoon is aardig te zijn en me een kans te geven