Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ annemarie: idd.. mijn schoonmoeder zegt juist altijd: ik maak geen stiefkinderen (je weet wel, die uitdrukking).. Wij (= mijn zwager, zijn vriendin, mijn vriend en ik) krijgen altijd allemaal hetzelfde en ze doet ook allemaal hetzelde tegen ons. Erg fijn dus! Vind het echt rot voor je, dat jouw schoonmoeder dit verschil dus wel maakt.... Jammer dat je vriend er zelf ook zo klaar mee is..

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb gelukkig ook een lieve schoonmoeder. Eerst kon ik het niet zo goed met haar vinden (ze is niet onbemiddeld zeg maar :oops: en ik heb nooit veel geld gehad, we begrepen elkaar dus gewoon niet), maar dat is gelukkig helemaal goed gekomen. En ze vind mij en mijn schoonzusje even lief...

Bah annemarie, dat dat bij jou zo moet zijn. Stom mens...

Waar wou je op wachten remmar? Tot de bevalling? ;)

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @Remmar GEFELICITEERD MEID! alweer roze deze maand!

@rox tja meis ik weet t bedankt! sorry ben zo opstandig..

@annemarie nou als mijn schoonmoeder me een tokkie noemt dan kan ze het voor de rest van dr leven vergeten...!

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hahaha.. die tipp! Nou.. eeuh.. vind het nog een btje onwerkelijk, zeg maar... Ben zo'n iemand van: eerst zien, dan geloven.. maargoed, die posi test hek nu wel gezien, maar geloof het toch nog niet...

@ all: bedankt! :D

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, ik schreeuw nu wel hard, maar ik ken het gevoel hoor. Ik heb eerst 6 :oops: testen gedaan voor ik het eindelijk wilde geloven :)

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Daarom durf ik het dus niet meer, die codes.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, ik ziet t wel Dais. Ze kunnen mijn bestelhistorie zien, dus dan zien ze ook dat ik de boel niet nep

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik heb een vraagje aan de mama's!

Milan zat op 7 voedingen van 110 cc, nu ben ik aan het proberen of hij 6 voedingen van 120 cc wil. hij heeft voor zijn gewicht 675 cc op een dag nodig, dus met 6 voedingen van 120 cc zit ik op 720, ruim voldoende dus. maar met die 7 voedingen van 110 cc zat ik op 770, 50 cc meer dan dat hij nu krijgt dus.... doe ik hier wel goed aan?

snappen jullie hem nog? ;)

liefs rebbel

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ rox: raar zeg! helemaal als je er regelmatig wat besteld... maar je was dus zo ineens geblokt!? Lekker service ;) hihi..

@ tipp: haha.. de pot verwijt de ketel ;) Hoest met de kinderkamer?

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    druk mee bezig. Foto's van de voortgang op de site (http://babyroes.babysite.nl)

Van het weekend gaan we het plafond witten...

Mag ik dat eigenlijk nu wel? Of zijn die verfdampen niet goed?

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    oeeh, ik ga ff kijken tipp!

12. ProudMum

Hoeveel weegt Milan nu? En merk je dat hij meer behoeftig is?

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe vaak heb je met die codes besteld dan?
    Ik las ooit ergens dat ze je dan als fraudeur bestempelen, en dat als ze je account deblokkeren je nooit codes meer krijgt. Ben benieuwd wat er van waar is. Ik heb maar een keer de code's die hier elders op het forum staan gebruikt, en toen vond ik dus dit. Dus ik doe het niet meer. Want ik bestel inderdaad ook regelmatig leuk spul voor Samantha en mij zelf. :(.

14. ProudMum

ik kreeg de code van 10% op kinderkleding met de mail van de week. geldig tot 25/8
    en ik had nog een code van 10 euries korting, vandaar!

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, klopt. je mag maar een code per keer gebruiken. waarom ze twee hokjes hebben mag Joost weten :rolleyes:.

16. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    pff ben echt ontzettend moe snap er niks van lijkt wel of al me energie word afgenomen

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Het begin is er, Tipp! Leuk om dat zo te zien zeg! Het schiet lekker op meid! Leuk! Weet je al hoe hij er helemaal uit komt te zien?!

Mijn vriendin is momenteel bijna 33 weken zwanger en hebben nu, sinds een paar weken, een nieuw huis. Ik ben de afgelopen weken bezig geweest daar, en heb ook de babykamer helpen uitzoeken en maken (behangen, sauzen, etc)! Erg leuk! Vanavond gaan we meubeltjes in elkaar zetten! :)

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dit vond ik nl. op de H&M Hyves:

19. ProudMum

Nou, dan maar in de winkel sjoppen! Weet ik gelijk hoe de jasjes vallen

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Maar lijkt me dan logischer als ze dan ook 1 hokje maken... toch? :rolleyes:... en geen twee... :rolleyes: :rolleyes:.

Deel Deze Pagina