Ze zullen je account toch wel weer activeren.... lijkt me. las nl. ook dat ze dat nog wel eens stilzwijgend doen. gewoon proberen weer in te loggen. of je moet ze ff bellen.
Ik heb wel het plaatje in mijn hoofd, maar ja... Zoals vroegah bij handvaardigheid, of het er ook uit komt te zien zoals ik in mijn hoofd heb... De meubeltjes hebben we al een tijdje... Dus op zich lijkt het gewoon goed te komen. Ik ben wel benieuwd of het aquarium (een echte, met echte visjes...) echt zo leuk is als ik denk...
probeer t over 2 dagen weer. dit heb ik gemaild: Goedemorgen, Ik heb een klacht/vraag; Aangezien mij niet meer duidelijk was wanneer ik welke code kon gebruiken heb ik een willekeurige uit mijn mailtjes ingevoerd. Nu is mijn account geblokkeerd! Ik bestel veel en regelmatig via de webshop en vind dit niet kunnen! Ik begrijp dat mensen hier misbruik van maken, maar als u naar mijn overzicht van bestellingen kijkt kunt u zien dat dit absoluut niet mijn intentie is geweest! Mijn klantcode is; ******* Ik hoop dat ik snel mijn bestelling voort kan zetten!
lijkt me duidelijk rox... En inderdaad gewoon over 2 daagjes nog eens proberen. Het zit je niet mee, de lift, dan dit...
hij woog afgelopen maandag 4440, en het is 150 cc per kilogram wat hij nodig heeft toch? op zich doet hij die 6 keer redelijk, maar hij kwam net eerder dan 4 uur ertussen, dus vandaar dat ik ga twijfelen.
Net weer een poging gedaan om de VK te bellen. Waarschijnlijk was de receptioniste niet aanwezig. Dus ik word voor 13.00u terug gebeld.
dan snap ik het weer Ik voel me extreem vervelend en melig vandaag. Zal wel komen omdat ik verkouden begin te worden