werkse voor vanavond Sniffy bijna vakantie lkkr hoor ik ga maar is even het paardje verzorgen ben echt dood moe en heb nergens zin in spreek jullie later allemaal wel weer fijne dag allemaal!
veel plezier bij het paardje annemarie... Wat voor 1 is het? Wel die telefoon goed vastbinden he snif?
je bedoeld met 4 , die 4 uur ertussen? hij zit dan idd boven wat hij echt nodig heeft, maar wel minder dan met die 7 voedingen vandaar de twijfel thanks! liefs rebbel
nou ik ben vanacht beroerd geweest misselijk ,duizelig en manlief zegt dan gewoon... Je ogen dichtdoen schat en slapen.... nou daar lig je dan
aaah, rox das niet lekker! moet er stiekum wel een btje om lachen, je zet het er zo grappig neer... (solly)
ik geef hem nu 120 cc in totaal, want volgens het cb mag je niet met meer dan 10 cc ophogen... als ik hem 120 water+4 schepjes geef heb je 135 cc voeding en komt hij op 810 cc dat is wel erg veel als hij er maar 675 nodig heeft denk ik? het schema is nu ongeveer zo: 4.30 8.30 12.30 16.30 20.30 23.30 liefs rebbel