hihihihi, geeft niet hoor... je hebt nu een goed excuus Yess, net mijn bevestigingsbrief voor zwangerschapsgym gekregen!
zo ik ben er weer maar eerst Joey even fruit geven! Hij heeft net een broodkorst op onderweg naar huis. Zo lief
weet ik nog niet. moet ik volgende week naar toe... ik kijk gewoon even wat hij doet, en anders nog maar even 7 x 110 cc. thanks voor je hulp iig! liefs rebbel
Lief hé. ik was dinsdag bij mijn zus. Toen kreeg mijn nichtje van 1,5 een boterham dubbelgeklapt. Ze zat die boterham zo weg te happen. Dat zag er ook zo lief uit.
spugen word weer meer, maargoed hij tijgert en ligt graag op zijn buik. Dusdat is weer logisch. Dinsdagavond heeft hij zichzelf en mij onder gespuugd. al zijn eten kwam eruit.... hij heeft geen pijn gelukkig! Verder heeft hij nog maar 3 flessen, 1 fruithap, 1 groentehap en tussendoor een liga met wat thee/diksap. gaat erg goed, van het CB mocht hij zelf nog meer! over 2 weken gaan we langzaam aan een boterham beginnen en komt de 2e fles te vervallen. tis echt geen babietje meer hoor hihi
Balen dat t spugen meer wordt. Maar idd, ook wel logisch ja, als hij tijgert.. Maarja, je kunt hem slecht, niet laten tijgeren. Ohw, lekker he, dat spugen en helemaal fijn als je er dan zelf ook nog onder zit... Als alles er uit komt, das dan best veel ja.. En hij spuugt dan alleen van die maaltijd, zeg maar? Dus niet van de maaltijd ervoor? Hij kan er niets aan doen, das toch altijd wel sneu, vind ik. Gelukkig heeft hij geen pijn! Dat is wel prettig ja! Ook verder geen last van het zuur?! Wat heerlijk dat zo lekker kan eten! hihi.. idd, geen babietje meer! haha.. Wat gaat dat toch ongelooflijk snel altijd he!? En helemaal bij je eigen, denk ik...
zo dames ik ben weer terug van het paardje ben wel erg moe nou ik lijk wel 91 hoe gaat het hier verder? groetjes
hij vind zichzelf ook grappig maar de volgende ochtend weet hij het niet meer hor dat tie dat gezegt heb
@rox: als ik langs de huizen bij 'ondersteboven' rij zit ik me steeds af te vragen in welk huis je woont.
lekker een tukkie doen dan! heb zelf ook het gevoel of ik overreden ben moe tot aan mijn botten (wat een geklaag allemaal he) nou ik moet weer aan de arbeid tot vanavond 10 uur mja goed doel...