@ Remmar, gefeliciteerd meid Hier is iemand best wel moe hihi. Sloopt je toch wel hoor, elke avond in nieuwe huis aan het werk. We hebben vanavond rust ingebouwd. Heb straks receptie van het werk en dan blijven we vanavond lekker op de bank hangen. Morgen weer een dag. Vant weekend komt het behang en sauzen van trap/hal. Dan is de woonkamer klaar en hebben we nog tot donderdag voordat het tapijt komt Grt.Racebabe
nee idd, maar heb het seizoen uit 2006 ook nog niet gezien. Maar Mike houd ern iet van en die komt zo thuis... Heb het tijdens mijn verlof gevolgd. Was erg intressant om te zien hoe mensen van je eigen leeftijd ermee omgaan als ze ongeneeslijk ziek zijn.
zo hier weer thuis van cons bureau mevrouw is 3610 gram en 51 cm . wat klein nog he? net voor het eerst met de fles geprobeerd nou mooi niet. donique helemaal over haar zeik en ligt nu aan de borst! hoe ga ik dat doen meisjes. hebben de mama's nog tips renmar meisje gefeliciteerd kus
ik heb die serie ook gevolgd.. soms barste ik gewoon in janken uit... je wordt er weer even op gewezen hoe goed je het hebt en wat je kan overkomen zeg maar... pijnlijk maar waar...
Kim, bij etos verkopen ze de Tomme Tippee fles. Google maar even, het is een fles met een speen wat lijkt op de borst
Ik heb echt bewondering voor die mensen. Maar de meeste indruk hebben Patrick en Emmy bij mij achtergelaten
ik heb het deze keer niet gevolgd... Ik ga even boodschapjes doen en thomas van zijn werk halen! Tot later
Mijn moeder heeft vroeger bij mijn broer een beetje siroop aan de speen gedaan. Toen wou hij ineens wel!
Remmar! Gefeliciteerd! Je bent gewoon hartstikke zwanger! \/ Al die testen zijn niet nodig hoor. Ik heb er maar 1 nodig gehad.... Maar die was ook CB digitaal. Als er met zwarte letters "zwanger" staat kun je er niet meer omheen. @ Racebabe: Gaat goed joh, met jullie nestje! @ Roxy: Ja, Joey wordt een kerel! Vanmorgen de VK op de koffie gehad. Alle vragen kunnen stellen. Pufclub gaat pas in oktober beginnen. Ze heeft nog geen aanmelding van iemand bij mij uit de buurt. Jammer....
Ik heb een zwarte renault Twingo oud type als ik vanavond naar huis rij zal ik wel ff kijken ofdat ik je zie maar je broer woont dan bij mij in de straat.. woont hij aan t begin of aan t eind?
Weet alleen dat ze adviseren om tussen de 6 en 8 weken te oefenen. Verder geen tips. Mijn meissie drinkt alleen het hoognodige uit de fles en wacht tot ik thuis kom. Difrax is de enige speen overigens die ze goed pakt. Bijn Avent huilde ze al, zodra ze de fles zag. En bij Tommee Tippee kwm de hele fles enkele uren later eruit.
Nee... niet doen! Neem dan die nieuwe van mij over. Ik heb twee grote gloednieuw staan!!! http://link.marktplaats.nl/186628826