Knuffel Tipp en Rox en slaap lekker! En Lala tot zondag en bedankt voor je berichtje op onze nieuwe site
lala veel plezier meid Rox zet m op meid! Snif ik 69 dus vlakbij Tip Knuf meid Zo het was weer een lange dag morgen wat korter tot 5 uur gelukkig en dan is het lekker weer weekend!
Ik snap hem hoor! En die 50 cc over de hele dag zal hij vast niet missen. desnoods doe je steeds een heel klein beetje extra water in de fles. En Milan geeft het vast snel genoeg aan mocht hij het toch te weinig vinden. Jasper mag nu officieel 1000 cc hebben, maar hij krijgt al heel lang 4 x 180cc + 6 schepjes Dus 4 x 200 + 800 cc. en daar doet hij het heel goed op. Gewoon kijken hoe de kleine reageert en of het tevreden is. En aankijken of je kleine qua gewicht ook best wel wat minder kan. Het zijn tenslotte maar gemiddelden die richtlijnen van 150 cc per kilogram gewicht.
En nu alles weer goed meissie? is niet goed voor beebje hoor zo stressen. Thomas zorgt er vast voor dat alles in orde komt!
Goedemorgen allemaal! Nog even een dagje werken en dan is het lekker weer weekend. Alvast prettig weekend allemaal. Groetjes Tamara.
Goedesmorgens! WEndy, jullie ventje heeft er een vriendje bij! Vullen jullie Joey's vriendenboekje ook in?
Goede morgen allemaal,Hoe is het hier vandaag heb weer het kindje van me vriendin ga straks even mooi een blokje om met hem het is hier nu beter weer dan gistere gelukkig iedereen een fijne dag !
Goede 's morgens, Ik heb gisteravond eens wat bijgeslapen. Even geen klusjes in het nieuwe huis, maar lekker de oogjes dicht doen. Heb uur of 11 geslapen Vanavond laatste klusjes aan woonkamer, morgen behangen Kan echt niet wachten tot ik alle prulletjes uit de dozen kan pakken en de boel kan inrichten