@ Jannegie: Wat goed dat je doorzet! Die kromme tenen bij aanleggen had ik ook. Dan dacht ik wanneer het voedingstijd was, oh nee, niet weer... .
Truss, veel sterkte met je oor en gecondoleerd met het overlijden. Wel erg plotseling jah.... Hier is het rustig, zo dan niet saai. Hele dag maar een beetje hangen en zappen. We wandelen wel met de hond, maar de rest vd dag verveel ik me zowat... De spelletjes ben je ook wel keertje zat! Morgen is gelukkig wel volgepland, gezellig bij schoonouders Ik moet zeggen dat ik rond deze tijd toch wel een klein mensje mis (normaal ook wel, maar nu helemaal). Zie je die gezinnetjes wandelen, kleintjes gezellig bij opa en oma, tijd voor elkaar etc. En dan snap ik even niet waarom dat bij ons niet zo kan zijn, we hebben de ruimte en de middelen.. Pff, moet me er echt door heen slepen. Moest ik even kwijt hoor dames..
Nee, dat is het hem ook... ik wil zo graag, vooral als ik al die gelukkige tafereeltjes zie rond deze tijd..
Ik heb geen idee, dus kan ook nergens naar toe werken / denken.... We gaan eerst trouwen als het goed is, maar wanneer dat zal zijn.. ? Vriendlief wil niets vertellen over zijn plannen om een aanzoek te doen. Heb zelf het vermoeden dat het klussen pas eind 2010 zal zijn ofzo...
ehh, de watte? Geloof niet dat dat gaat gebeuren, daar hebben we weinig mee... Maar hij is vastbesloten dat we eerst gaan trouwen. Vind ik prima, maar hoop wel dat ie een beetje op schiet
Ik hoop dat het helpt Ik ploeter nog wel een tijdje verder met mn babykriebels... maar moet wel zeggen; hij kan ook wel verliefd worden op kindjes, is er zeker gek op. Dus is niet zo dat ie er helemaal niets van moet weten. Aan de andere kant is dat juist ook moeilijk, als ie zo goed met de kleintjes is, waarom wil hij dan niet zelf een babytje maken ?
is hij een beetje van de oude stempel misschien? Samenwonen, trouwen, kindje? Mij lijkt me niets mooiers dan dat je op je trouwdag bekend mag maken dat je een kindje verwacht! Misschien een subtiele hint?
Hihi, ik denk het, ik kan dat traditionele wel waarderen hoor, maar de kriebels overheersen soms! Ik zal nog wel eens de optie voorstellen om voor de bruiloft te beginnen hihi, maar ik vrees dat ie voet bij stuk houdt Fijne avond nog, ik ga weer eens verder.
@ Truus : gewoon mn mailadres mogen de fotootjes heen hoor. @ mieke : dat was ik ook toen nog niet hoor, nog lang niet! Ik begon me een beetje klaar te voelen door de afspraak die we kregen voor de ks. Als het aan mij lag anders, had ik zo nog 2 of 3 weken doorgelopen. Ze zat me ook niet in de weg ofzo, dat ik me er naar door voelde. Voor mij zat ze wel goed daarbinnen (heb dr ook een hele tijd gemist in mn buik ) @ kim : lekker verwend! Leuk hoor! @ jannegie : fijn om weer wat van je te lezen! Wat een doorzetter ben je, meis! Menigeen zou al opgegeven hebben met wondjes aan de tepels/borsten! Toppie hoor! Ikke nieuwsgierig naar jullie meissie! @ Daisy : nooit gehad, kromme tenen bij aanleggen. Kheb ook geen wondjes gehad overigens. @ wendy : foto = lief ! ! ! ! @ racebabe : misschien is ie nog druk bezig om ernaar toe te werken voor zichzelf, issie er nog niet helemaal aan toe. Kan natuurlijk, ook al vindt ie die kleintjes wel erg leuk. Komt in ieder geval wel helemaal goed zo te lezen, al kan het nog eventjes duren. Ik duim voor je dat ie opschiet hoor! @ banner : tnx meiden
@ Wic: Samantha is altijd al een snelle drinkster geweest, maar voor we dat door hadden moest ik haar in het ziekenhuis veels te lang laten drinken. Ik had geen kloven, maar zat er erg dicht tegen aan. Na paar minuten trok de pijn wel weer weg, maar tijdens het aanleggen ging ik door de grond. Is allemaal gelukkig goed gekomen. Waar een klodder bepanthen allemaal wel niet goed voor is .