Hoi hoi, Mieke, wat fijn dat jullie eruit zijn wat betreft het geboortekaartje. Zal vast wel super worden met 2 mensen die thuis zijn in dat wereldje. Truus, leuke kado's gehad. Kim, hoe is het met de billetjes van Donique?
ja super. wat een superzalf zeg die barrier creme. twee dagen en het is bijna weg. ik doe het nu voor de nacht er nog op!
Rebbel, kan me voorstellen dat je daardoor wel wat terughoudend bent hoor! Is ook niet niks als je al van te voren weet dat het weer zou kunnen gebeuren en je uiteraard weer zoveel rust moet houden. Kim, wat fijn dat deze zalf zo goed z'n werk doet zeg. Taby, nog in Domburg of alweer thuis? Was het leuk. Ja als we dit idee voor het kaartje doorzetten is het bijna geen kaartje meer te noemen.... het wordt namelijk 3D
Mieke, nee we zijn weer lekker thuis. We zijn even een middagje op bezoek geweest. Leuk joh dat het geen kaartje meer te noemen is. Zo blijft het iedereen bij, doordat het niet standaart is.
Goede middag! Hier gaat alles goed. Jesse heeft goed geslapen van 00:00 uur tot 5:00 en daarna tot 9:00 uur. nu slaapt hij in mijn armen Gisteren overdag was hij minder gezellig hij huilde veel en was helemaal van slag. Maar ik denk dat dat kwam door de drukte. We waren met 13 man bij mijn schoonouders. Zelfs ik vond het erg druk
@ Wendy : Faylinn heeft dat ook nog hoor. Als er veel mensen zijn, of er is veel herrie/zware stemmen, dan is ze s nachts helemaal van de leg. Veel wakker, huilen, niet rustig te krijgen. Komt gewoon door alle indrukken idd.
Potverdrie, das waar ook! Als ik even tijd heb morgen, ga ik voor je aan de gang. Winterstijl wilde je toch? Of iets anders?
Ja echt zielig. Hij is helemaal schor van het huilen. Ook heb ik het idee dat hij veel buikkrampen heeft. Weet iemand wat ik daaraan kan doen?
Hoi meiden, Sorry dat ik zo weinig op jullie reageer, maar heb de handen vol aan mezelf en Linde. Vannacht even een dikke terugslag gehad. Linde lag te pruttelen in haar wiegje naast ons bed en ik wilde er even in kijken. Daarbij maakte ik een verkeerde beweging en kreeg een dikke pijnscheut van een hechting. Vannacht kon ik amper uit bed komen en zitten om te voeden was een drama. iedere beweging deed pijn. Gelukkig gaat het nu iets beter. Mn VK heeft gekeken en alles ziet er goed uit. De BV is nog steeds hetzelfde. Ik leef nu op paracetamol, maar de wondjes groeien langzaam naar elkaar toe. Misschien maak ik morgen wel een foto van mn tepels. Er zitten hele gaten in. Pijn doet het nog steeds enorm bij het aanleggen... Maar onze dochter is echt super! Wat een mooi meisje . Mn moeder is zelfs bang dat ze gestolen wordt, haha!
Jannegie, niet alleen een foto van je tepels maken hoor! We willen ook heel graag een foto van Linde zien! Je moet echt even PRONKEN met haar hoor. En je niet schuldig voelen dat je niet reageert op ons, dat is niet belangrijk. Jij en je meisje zijn veel belangrijker, het is al lief als je af en toe even hier komt neuzen
@ Jannegie : idd, niet schuldig voelen hoor! Kom nou, je hebt he hartstikke druk! Elke nieuwbakken mama heeft het eerst druk zat met beebje en zichzelf! En ik sluit me helemaal aan bij Mieke : pronken met Linde! Ik wil dr heel graag zien! @ wendy : wij hebben (hadden) een gelpack gehaald bij de drogist, een hot/coldpack. (tip vanuit het ziekenhuis.) Faylinn werd echt een stuk rustiger als we het hotpack in de magnetron even warm maakten en op dr buikje legden/onder de broek tegen de buik aan klemden. Heel handig, ding is steeds opnieuw te gebruiken. Verder gebruikten wij cinababy tegen krampjes maar ik begreep van rebbel (dacht ik?) dat ze er soms wat terughoudend mee omgaan bij kleine beebjes (is tegen ons niet gezegd overigens). En sja.. verder kan je er niet veel mee/tegen. Ze moeten er helaas doorheen, de darmpjes moeten rijpen. Zielig he? En leuke dingetje voor psp ..poeh. Ik heb van de lessen van het forum waar ik zit van die setjes. Zit je bij een lessenforum/site? Hebben ze daar geen downloads? Weet niet wat je precies zoekt?
dat was ik ja! Milan werd er echt duidelijk suf van, toen ik vertelde dat ik cinababy gebruikte zei ze dat ik daar meteen mee moest stoppen en dat ze het afraden bij jonge beepjes... maar goed elk kindje reageert natuurlijk anders en het is een natuurlijk middel, maar ik ben er voor de zekerheid maar mee gestopt! @jannegie: niet schuldig voelen hoor, dat had ik in het begin ook en nu ook nog wel eens! je hebt het gewoon druk met je kleintje. liefs rebbel
Ik zit ook op het forum ja. Ik ben daar ook aan het zoeken. Maar ben er nog niet heel goed thuis weet soms niet waar ik moet zoeken. Bedankt voor de tip zo'n hot/cold pack hebben wij ook. Nooit aan gedacht om dat te gebruiken