Wendy, misschien geeft het ook wel rust als je z'n buikje een beetje masseert=rondjes wrijven over z'n buikje met de klok mee. En ze vinden het schijnbaar ook prettig om met de buik op jou arm te liggen, weet niet hoe ik die houding uit moet leggen eigenlijk. Jannegie, maakt niet uit meid dat je niet zoveel tijd hebt om op ons te reageren. Jij hebt het al druk genoeg met de kleine Linde. Vertel maar lekker jou ding dat is ook interesant hoor. Even ego hoor: Gisteren voelde mijn zwager aan m'n buik en hij zei dat ie heel hard aanvoelde. Ik weet niet anders of mijn buik voelt gewoon altijd zo aan? Hoe was dat bij jullie moeders en zwangere meiden? Soms voelt mijn buik zo hard dat mijn huid ofzoiets gewoon pijn ervan gaat doen. Het ging een paar dagen goed, maar vandaag heb ik toch weer last van maagzuur, brrrr is zo smerig. Zelfs de gaviscon helpt vandaag niet. En ik voel me heel snel bibberig, dat gevoel kennen jullie misschien wel. Net of dat je suiker tekort komt. Einde ego bericht.
Taby, ik heb ook af en toe het gevoel dat mijn huid niet verder mee kan rekken en dat het een beetje pijn doet. Is denk ik toch de groei hoor, die laatste weken groeit het zo hard. Misschien een klein koudje onder de leden vwb het bibberige.
Jeej! Ik ook op 1100 @ Taby : mijn buik was in de laatste weken ook erg hard. Nou ja hard, mijn huid stond heel strak. Als ik het vergeleek met de buik van mn collega (1 weekje minder ver), kwam ie echt hard over. Van haar veel zachter/beweeglijker/meer in te drukken zeg maar. Ik weet niet of het ermee te maken had, maar ik had ook weinig vruchtwater. En de vk had het over strakke buikspieren, dan had/heb je dat ook.
Valt me wel op van chamodent.. eigenlijk . Er wordt bij ons wat nieuws verkocht, tegen krampjes. Weet ff niet hoe het heet.
Oh die banners is wel een hype aan het worden op heel ZP. Ik denk dat ie er vannacht misschien uit gaat.