hoi meiden, wij hebben vandaag de baby kamer opgeruimd. alles een plekje gegeven en mannetje heeft een plankje opgehangen boven de commode. heerlijk gevoel nu alles een plekje krijgt, staat veel netter. hier ook geld uitgegeven we hebben een wippertje gekocht, en de reiswieg van de kinderwagen terug gebracht hij is al stuk nog voor we hem gebruiken is een fabrieksfout gelukkig garantie.
Uhm wat is een combisleeper! leuke mobiel Wendy! Daantje, wat jammer dat de reiswieg al stuk is voor hij gebruikt is, gelukkig zijn jullie er op tijd mee. Hier een beetje een off-day blegh!
hihi dank je! moet soms wel in mezelf om mezelf lachen hoor! met die waggelbuik en dan zo'n emodagje, ken ik niet zo van mezelf.
Vierseizoenenslaapzak voor baby vanaf 2 maanden, inclusief buiten- en binnenhoes en afritsbare mouwen. Met een speciale opening voor de veiligheidsriemen van de autostoel.
Ik ken de combisleeper ook niet, maar ik begrijp dat je die vast kan zetten in een stoeltje? Das wel handig! Die 8 weken.. is dat vanwege slaapzak? Leuke mobiel Wendy! @ Mieke : haha, dat emotionele.. dat is best raar he? Blijft nog wel even ook hoor
Aha, ja die heb ik wel zien hangen ja. Wic, ik geloof ook dat dat nog wel even duurt nu. Heb nog even te gaan, haha. Maar lijk er nu steeds meer last van te krijgen. Dais, leuke avatar weer
Mieke, dikke knuffel. Wendy, leuke mobiel, kan je die allerlei andere liedjes laten spelen en zit er ook licht in? Wel handig zo'n combisleeper. Daantje, gelukkig is de kinderwagenbak nu kapot, nu kan je hem nog missen, zodadelijk niet.