Ja, we zijn de 20e vertrokken, en we kwamen de 24e terug. Was erg gaaf. Een dagje Disneyland, en de rest beetje geslenterd. Was erg leuk. Heb weer erg leuke stoelverhogers gezien, waarvan ik er eentje zo goed/mooi/leuk vond dat ik die meteen op marktplaats heb gekocht . We waren overigens met de auto, en was erg goed te doen. Geen problemen, en had Hopla (thanks Wic ) En Pocoyoh mee op de laptop. . Alleen sinds de laatste paar dagen is het huilen geblazen als ze de Maxicosi in moet. Ik twijfel nog of ze hem gewoon te koud vind, of dat ze vind dat ze te weinig ziet? Na tijdje gaat ze weer lekker spelen in Maxicosi.
Hier nog ontdeugend filmpje van mijn schatje (is van ruim twee weken geleden). http://s160.photobucket.com/albums/t194 ... eugend.flv Filmpje verdwijnt straks.
@ wendy : lief ! ! ! Wat een heerlijk ventje! @ Daisy : Faylinn vindt het standaard niet leuk om in de maxicosi te moeten. Ze probeert zich er altijd uit te wurmen. Als ze eenmaal ingesnoerd ligt en we gaan op weg, wordt ze wel weer rustig. Het is ook niet anders.. ik wil dr echt nog even niet in de volgende stoel doen (hebben we overigens ook nog niet).
Ja, zo gaat het nu hier dus ook. Gaat alleen makkelijk als ze slaapt.. of ik haar kietel . Anders strekt ze haar rug, en krijg ik haar er nauwelijks in. Hier ook nog geen volgende stoel. Hebben nog 10 cm ? speling gok ik.
Goeiemorgen! Hier een mama met migraine, maar het is mamadag vandaag dus moest er wel uit. Joey is vandaag 11 mnd, zijn laatste maandje als beeb is in gegaan..
Goedemorgen meiden! Heerlijk geslapen hier. Laatste voeding om half 1 gehad, ze heeft daarna tot 7 uur geslapen! Gisteren ook al. Overdag komt ze wat vaker. Gisteren was ze sowiezo wat lastig met drinken. Hebben vanmorgen haar neusje los gemaakt met een drupje zoutoplossing in een spuitje. Nu ging het veel beter. Zelf kan ik nog erg weinig en heb nog steeds pijn. Gelukkig heb ik nu paracetamol in huis. VK komt vandaag ook nog. Jullie wachten natuurlijk nog op een foto. Zal zien dat ik vandaag wat foto´s op mn toppie zet. Zag wel een hele mooie foto van Jesse voorbij komen. Wat een mooi mannetje Wendy! Mieke geen dipje meer vandaag? Truus, beterschap met je migraine. Verder zag ik allemaal mooie aankopen voorbij komen. Leuk hoor! En Daisy naar Parijs geweest met Samantha. Super gaaf! Ach ja, het is maar 5 uurtjes rijden.
Hoi hoi, Nee Kim ik ben nog niet zenuwachtig. Kijk er gek genoeg wel naar uit, maar nog geen zenuwen. Wendy, wat een schatje is Jesse. Daisy, Parijs, dat is niet gek. Heerlijk joh even zo'n uitstapje. Jannegie, fijn dat je een goede nacht achter de rug hebt, daar tank je echt even van bij lijkt me. Vervelend dat je zoveel pijn blijft houden. Truus, rustig aan vandaag he. Nog een maandje en dan is Joey al weer 1 jaar, wat gaat de tijd toch snel he.
Taby, officieel nog 2 weekjes.... Jannegie, fijn dat jullie lekker hebben kunnen slapen, scheelt weer. En wat doet ze het dan goed zo 's nachts zeg. Dipje is nu over, maar ja de dag is nog niet voorbij.