Nog geen zenuwen, goed zo! Had ik eigenlijk ook niet. Het komt wel heel dichtbij nu! Ja die pijn is heel rot. Had niet verwacht dat mn herstel zo lang zou duren. Ik kan zó weinig. Als ik Linde ga wassen ben ik daarna doodmoe. Bij het aanleggen heb ik eigenlijk altijd hulp van mannegie. Hij kookt en doet de afwas ook. Lopen gaat erg moeizaam en ik lig ´s nachts voornamelijk op mn rug. Met mn benen wijd.
Jannegie, het zal vast overgaan voordat je een jongetje bent. Maar vervelend is het natuurlijk wel. Maar je bent een keiharde doorzetter hoor, heel knap.
Meiden, ik zag net op het nieuws! Baby geboren van maarliefst 6,5 kg. http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/22016 ... -baby.html
Hoi meiden, Ik ben weer terug van weggeweest. Leuke kerstdagen gehad en ook een heerlijk weekend. En mijn XBOX is net bezorgd. Leuk leuk! Straks ga ik nog even de stad in winkelen. Ben nl. lekker vrij. Vanochtend naar ziekenhuis geweest en had een ei van 15 mm. Als alles goed gaat vrijdag de IUI. Als het niet goed gaat springt mijn ei donderdag en is deze ronde voorbij. Woensdag moet ik weet terug voor bloedprikken en follikelmeting. Om 8.00 uur al lekker op mijn vrije dag haha. Zag dat Jannegie weer online is, meid je bent echt een doorzetter wat goed. Het zit niet mee he. Sterkte en een dikke knuffel. Truus, nog gecondoleerd met de werkgever van Mike wat vreselijk zo rond de feestdagen en zo snel. Wendy en Wic: heb mooie foto's voorbij zien komen. Taby: Voor jou schiet het nu ook op. Mik: Fijn dat de billetjes van Donique weer genezen zijn. en....verder ben ik het even kwijt, sorry, maar volgens mij is iedereen flink verwend met kerst. Liefs Zora
Nou moe, als ik mn dochter in haar wiegje leg, gaat ze na een poosje huilen. Bij mij op de buik liggen is wel goed, dan is ze stil. Weet al dat op rug liggen niet altijd fijn is voor beebjes... Moeilijk hoor in het begin om alle signalen/huiltjes juist te interpreteren. We willen haar nooit te lang laten huilen, want dan raakt ze zo overstuur en is daarna te moe om te drinken. Ook raakt haar neusje dan weer verstopt.
truus gefeliciteerd met joey's 11 maand dag en sterkte met je hoofdpijn (weet niet hoe je het schrijft) jannegie wel verveelend voor je dat je nog niet veel kan ik hoop dat dat snel beter gaat. wel fijn dat het met linde goed gaat. zora wat een goed nieuws ik hoop dat je eitje wacht met springen, ik ga voor je duimen. heel veel suc6 wij hebben om 15:00 een 3/4d echo ik heb er veel zin in.
Heb het ook gezien. Die vrouw moet toch suiker hebben gehad of niet? Zagen er sowiezo erg ongezond amerikaans uit.
Jannegie, misschien ligt Linde wel lekkerder op haar zij. Zora, ik brand een kaars voor je meis! 6,5 kilo! OMG! Wic, ik ga je mailen!
Zora wat spannend zeg, mijn duimen draaien al voor jullie hoor. Daantje, veel plezier met de echo van vanmiddag. Een baby van 6,5 kg, moet er niet aan denken. Je zou moeten bevallen van zo'n groot kind pffff.
oja nog effe dit; JOEY KRUIPT! (eerst deed ie tijgeren) EN! Hij heeft een stukje gelopen aan een stoel! (kan filmpje alleen iet uppen)
Wat goed Truus! zei het toch al, Joey wordt kleine man en grote jongen. Daantje, veel plezier vanmiddag. Jannegie, dat kan toch ook alleen maar in Amerika.
@ Truus wat gaat joey goed zeg! @ Zora vrijdag is alweer zo meis. Spannend hoor! @ daantje veel plezier vandaag @ Tipp bedankt voor je tip. Ik wordt trouwens steeds handiger met PSP. Moet je maar eens op onze site kijken die achtergrond heb ik gisteren gemaakt.