Goedemorgen allemaal, Linds en Bert, heel veel succes vandaag bij de uroloog. 2009 wordt jullie jaar, net zoals bij Zora. Zo Truus jij hebt er al zin in gehad zo op de vroege morgen. Lekker hoor, je kan het maar achter de rug hebben. Mieke, ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe de stand staat bij de januari mama's, heb mezelf daar aangemeld en ben er verder niet zoveel meer gekomen. Hier is het veel gezelliger. Vanmiddag weer op controle bij de gyn.
Waarom Mieke? Jij hebt 2 lieve dames die je helpen! Graag Tipp! Hoe is het eigenlijk met AnneMarie. Remmar en Daantje?
Goede morgen! (nog net) Idd van sommige meiden al lang niets gehoord. @ Truus lekker bezig meid. @ Tipp mooie kaart heb hem ook gemaakt haha... @Rebbel beterschap voor je mannetje @ lala ik denk aan je vandaag. @ kim Jesse huilt iedere keer na de fles heb geen idee waarom. Bij hem krampen gok ik
Krijgt Jesse een speentje? Ik denk dat Jesse qua zuigbehoefte niet voldaan is. Dus na het flesje even speentje in zijn mondje of je schone pink!
hij krijgt een speentje. de nachten worden hier ook korter helaas. vannacht van 1:00 tot 4:00 jammer maar komt goed.
Truus, dat klopt. Ze komen maandag pas weer en zijn dan 3 weken niet geweest. In die 3 weken niet veel gedaan in huis, vandaar.
ik lees nog altijd fanatiek mee met jullie hoor.. Maar tegen de tijd dat ik weer wil reageren, zijn jullie alweer een aantal pagina's verder gebebt kan het hier (en waar wel?!) niet altijd bijhouden... ligt dus helemaal bij mezelf!