Ja, t wisselt. De ervaringen wisselen ook van uiterst slecht tot supertevreden. Mensen die ik ken die een xp hebben, zijn er heel tevreden over. Bij prenatal hebben ze nu een aanbieding, xp voor 159. Ik heb m nog niet goedkoper gezien. (ja, ergens voor 149 met 10 euro bezorgkosten, haha). Overigens geven ze wel overal de tip eerst met beebje te testzitten. Niet alle kindjes zitten even lekker in de diverse stoelen. @ Truus : dus de sps kan je ook goed vastkrijgen begrijp ik, met de riem?
Wanneer je de autostoel plaatst kan je de gordel goed vastzetten met 2 klemmen dmv de stoel in ligstand te zetten. Voordat je gesp in het slot doet even hard aantrekken en hij zit zo vast als een huis. wij hebben de SPS en dan de Bjorn versie. besteld bij www.babyonline.nl binnen 2 dagen in huis en goede klantenservice!
dus ik kan beter als ik een goede aanbieding zie hem nog niet kopen maar wachten tot ik hem met donique kan uitproberen? truus jij hebt hem dan toch ook niet uitgeprobeerd? ben administratie aan het doen bah bah
Ben er ook weer. Even wat boodschappen gedaan, nou ja als je het boodschappen kunt noemen hahaha. Even naar de Bijenkorf, beddengoed teruggebracht omdat ik het te duur vond, bestel wel op Wehkamp. En dik Ajaxboek gekocht voor San! kadootje... heb zo'n duur kado gekregen en hij 2 riemen en een boekje, hihihi. Nog even langs de Noppies winkel, toch weer een setje gekocht, maatje 50-56 maar wel met 50% dus was 12 euri kwijt, ken ik nog net missen,haha. Net pas geluncht, sinds ik thuis ben al 2x de deurbel en 3x de telefoon.
Joey's uitnodigingen zijn geschreven, moeten nog zegeltjes op en vrijdag op de bus! nu effe blouse strijken voor Mike, moet naar de aula vanavond
ja precies dat doe ik dan wel denk ik. maar ik dacht dat als ik hem ergens zag snel dan koop ik hem gewoon want je moet hem toch hebben!
Ben nu ook helemaal verslaafd aan Noppies! In A'veen op de Rembrandtweg. Zit er sinds een paar maanden, ook met positiekleding. Maar ze verkopen Noppies ook bij de Prenatal megastores.
Jaaaaa heb net mijn laatste bestelling ontvangen, nu ga ik echt niets meer kopen. In febr. komt er weer een nieuwe collectie. En er is al weer een nieuwe collectie nu.
Ja, haar eerste shirtje van noppies komt van prenatal. Die heb ik zelfs dubbel. mt 68 en 74, zo leuk.. hihi. Ik heb gister op kleertjes.com wat shirtjes besteld. En voor het eerst een broekje van noppies.
Ook bij H&M nieuwe collectie , en Lief! heeft sale... heb me ingehouden... heb niks besteld bij Lief .