ik heb net een babyspiegel op www.babyspiegel.nl besteld. wil graag donique kunnen zien als ze achterin zit. vooral zometeen met de wintersport! kus
omdat de nickname de naam van haar dochter is, ze afsluit met Nadia en haar naam in de hotmail komt overeen met haar eigen naam. kwam er stomtoevallig achter hoor
Ken ik niet, nooit gekeken ook. Is zij van dat koppel dat getrouwd is of zo. Had wel op tv gezien dat ze zwanger is.
Uhh... ik had het niet eerder gezien hoor... maar toen jij het eerste bericht had gezet, ging ik ff loeren waar je zoal had gezeten/gepost
Nou snap je waarom ik me succesvol kon inhouden . Kleertjes.com heb ik gisteravond lekker ff bij besteld. Kreeg alleen mailtje dat het niet met de post mee is gegaan, dus krijg pas volgende week
als de uitslag niet goed is van bert zijn 3de onderzoek, krijgen we doorverwijzing naar fert kliniek. ach we wachten wel af, hebben toch maar ff geklust voor de zekerheid gisteren, je weet maar nooit
Nou, hebben we de kerst allemaal weer overleefd? Wij hadden vakantie, maar heb me 1e kerstdag toch behoorlijk verveel. Was de spelletjes en opruimen wel een keertje zat Gister en vandaag weer gewerkt en nu vrij tot maandag. Morgen nog even wat boodschapjes doen (hier heerst ook het koop virus of niet ) en dan op naar de oliebollen Ik ga naar bed, fijne jaarwisseling allemaal !
oef ik ben zo sjacherijnig! Mike zit me heel de weel lekker te maken dat ie vrijdag vrij is. Dus ik afgesproken met de mama's dat we ook komen naar de meeting.. zegt ie net dat ie geen vrij heeft gevraagd en dat ik maar met het OV naar Ballorig moet. dat is verdorie een uur met OV. Hoe ga ik dat doen met Joey in de kinderwagen? GRRRRRR MANNEN!
Oooo Wendy, wat een schatje. Die beentjes...zo mooi de lucht in. Lekker soms he die mannen, Truus. Linds, fijn dat alles goed was bij de uroloog. Maar wat zal het nou toch zijn dan he. Zora, heel veel succes vandaag. Gisteren op de laatste controle bij de gyn was alles goed. De kleine ligt nog steeds in stuit en was een heel klein beetje ingedaalt.