sjonge truus en dan zeggen ze dat ik zit te vissen hihihihihih ja die mannen van tegenwoordig maken ze ook niet meer als vroeger wij gaan zo ff schaatsen/. athans manlief gaat schaatsen en donique en ik gaan ff kijken! kussies
Gaan jullie nog iets gezelligs ondernemen met de jaarwisseling? Ik breng vanmiddag lekker de hond naar mijn ouders en dan gaan we vanavond lekker bij vrienden doorbrengen. Ze gaan voor ons Grieks koken, ben erg benieuwd. Vorig jaar was het bij ons en zo doen we dat elk jaar bij iemand anders thuis met avondeten en dan een gezellige avond er achterop met spelletjes spelen, tv kijken en veel kletsen. Vanavond zitten we bij vrienden die een paar straten verderop wonen, dus dat is wel heel erg fijn aangezien de weersvooruitzichten niet zo prettig zijn. Dus kunnen we lekker lopend weer terug naar huis. Voor het geval ik jullie niet meer spreek, wens ik iedereen een hele prettige en gezellige jaarwisseling. Kijk uit met vuurwerk afsteken en uitkijken in het verkeer als je nog op pad moet.
Leuk Kim, schaatsen. Het is dat ik zwanger ben, anders had ik ook al de ijzers onder gebonden. Zag gisteren de mensen hier al druk op het ijs bezig, was jaloers.
wij gaan gourmetten met Missy en vriend. Kids leggen we hier op bed. daarna borrelen en een hapje erbij! Schaatsen, brrr. nee niks voor mij!
Wij gaan gourmetten hier thuis met een vriend van bart en zijn vriendin en daarna ook borrelen en hapjes haha ook toevallig truus
Lieve meiden, Ik wil jullie alvast een heel gelukkig nieuwjaar wensen, met mooie beebs en veel ROZE! Ik hoop dat het net zo'n mooi jaar word als 2008! Liefs Roxanne en een zeverkusje van Joey
ben ook evwn nieuwschierig geweest. Ik vind die tik ook nergens voor nodig. Ik vind niet dat je de kinderen van anderen een tik mag geven...
ik heb hier een vreselijk jumpy hondje. Hij is niet bang, maar hij wordt wel erg hyper van al dat geknal...
Die hond van mij ligt al heel de tijd te pitten. Lekker lui. Ben blij dat hij absoluut niet bang is voor vuurwerk.
vind ik ook. Ik denk dat ik hem vanavond maar wat kalmerends geef (heb ik nog van vorig jaar in huis, en volgens de dierenarts kon ik dat gewoon geven...) Tot die tijd leid ik hem maar af met een bot, en andere speeltjes. Hij ligt nu op onze voeten onder tafel...