Goedemiddag allemaal trouwens! Hier gaat het iets beter. Gisteren was een drama. Mannegie was weg toen Linde honger kreeg. Ik ging dus zonder hulp aanleggen. Ik heb 10 pogingen gedaan en zat er toen helemaal doorheen. Martijn gebeld hoever hij was. Hij heeft toen Elke, de VK gebeld. Die was er in 15 minuten. We zijn nu overgegaan op tepelhoedjes,als laatste redmiddel. Dat maakt het aanleggen iets makkelijker. Mn linkertepel knapt héél langzaam iets op. De rechter heeft nog een gapend gat . We voeden nu eerst aan de ene borst, 10min, dan afhalen en aan de andere borst 10min, dan verschonen en nogmaals beide borsten. We blijven ervoor vechten om toch borstvoeding te kunnen geven. Ze heeft trouwens vannacht weer erg goed door geslapen. Durf het bijna niet te zeggen... Van half 12 tot half 7. Verder qua oud en nieuw is het hier vrij stil. Dieren hebben dus geen last, maar we halen alles op tijd binnen.
Het huis heeft verwarming. Ze zijn nu bezig met het aftimmeren van de kamers. Is best veel werk, ik wil overal hout hebben... Foto van Linde, euh ja... moet ik nog steeds van mn toestel halen....
Zeg t maar hardop hoor, dat ze zo'n goede nacht (weer) heeft gemaakt! Is alleen maar goed voor die boobies van je, even rust! En ik kan echt niet anders zeggen : wat een mega-mega-mega-mégadoorzetter ben je toch! Echt 10 dikke vette pluimen hoor! (waar blijft idd de foto van Linde? )