Bedankt voor jullie steun! Dat helpt! Tipp: Christine is prachtig! Wicjuh: heb ook een héle mooie foto van Faylinn gezien, wow!
Samantha viel ook in slaap aan de borst. Van de kraamhulp moest ik haar dan tot op haar luier uitkleden om haar wakker te krijgen. En "knijpen" onder voetzooltje om haar weer te wekken. Nou als ze dan weer wakker was ging ze niet meer drinken hoor. De laatste kraamhulp en de VK vonden dat gelukkig onzin. Als ze in slaap vallen is de kans gewoon groot dat ze klaar zijn, tenzij ze eerder dan normaal voor meer voeding komen. Achteraf blijkt dat Samantha gewoon snelle drinkster is. Binnen 7 min. overvolle borst leeg . Overigens zit in bv een stofje waardoor zowel moeder als beebje slaperig worden .
Ja... en eerlijk gezegd heb ik altijd last van mn rug als ik op mn buik lig Maar mijn rug is slecht hoor en @ bv : Faylinn viel in slaap maar was nog niet voldaan. Poeh, als ik weer aan die eerste weken denk ...
We hebben er al besteld ja. Maar weet even niet meer of we firefox of IE gebruikten. Overigens wel snelle service.
Ah. Stomme site, doet ut dus niet in Firefox. Even in IE geprobeerd, maar voor een kaartje van 5,60 iets van 12 euro betalen vind ik echt zonde, hihi.
Kheb t kaartje toch nog niet nodig... al hoop ik snel van wel. Kheb nieuwe foon besteld, wordt binnen 2 weken bezorgd zeggen ze ... ben benieuwd!
Jullie zullen wel allemaal aan het voorbereiden zijn op de avond die komen gaat... Bij deze: allemaal een fijne avond en een super uiteinde gewenst! Doe vooral voorzichtig, ik hoor dat het heel mistig wordt in NL. Wij zijn vast bezig met voeden om 12 uuur, haha! Ik ga nu ff prutsen met foto´s. Straks staat er vast iets in mn album. Meisje begint langzaam te pruttelen... voedingstijd (komende 2 uur dus).
Goedemorgen! Nogmaals de allerbeste wensen voor 2009 meiden! Joey en Mike van Missy hebben heerlijk doorgeslapen! Jullie kindjes ook?