Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dias, jij mag ook hoor. Stuur ik jullie beiden een sms als het zover is, en dan maar kijken wie het eerst online kan, hahahaha!

Wic, vriendin van mij was 40+1 voor de keizersnede, beepje lag ook in stuit.
    Dus het kan wel ;) :)

Lekker Taby, de boodjes al in huis. Hier weinig in huis, denk dat we maar van de restjes en kleine voorraad moeten leven dit weekend.
    Hoop dat mannetje straks uit zichzelf even een wasje doet.
    Ben gister boos en verdrietig op hem geworden omdat hij zelf geen initiatief neemt en het voor mij allemaal zwaar wordt.
    Zegt ie, ik heb toch gezegd dat je gewoon moet vragen als ik wat moet doen.
    Maar ja daar gaat het niet om, vraag zo vaak wat, maar dan duurt het maar en duurt maar en daar kan ik niet tegen.
    Het gaat mij er om dat hij het ook eens zelf ziet!

Pffff nu de bevaldatum steeds dichterbij komt gaat er steeds meer door mijn koppie.
    Het meest waar ik tegenop zie is het feit dat je het moment niet zelf in de hand hebt.
    Wanneer zullen je vliezen breken, ben je dan gewoon thuis of ben je op pad...
    Ik ben geen controlfreak, maar heb toch graag dit soort momenten wel zelf in de hand en dat gaat me nu een beetje benauwen hoor.

Nou ga zo even lekker een paar uurtjes met mijn mams leuke dingetjes doen.
    Oh en mijn vader is een leuke kapstok aan het maken voor de babykamer.
    Had al 4 leuke haakjes gevonden, 1 met een piraatje, 1 met een piratenschip, 1 met een kanon en 1 met een ander bootje.
    Nu heb ik die wolkenlamp hangen, en maakt hij uit mdf een wolk en daar achter een verspringende zon en dan die haken er op.
    Lief hoor, die opa lekker aan het knutselen voor zijn kleinzoon.

Dais, stuur maar een pb met je nummer!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    niet vechten ;)

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :)

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Mieke : Doen ze eigenlijk nooit, omdat ze de weeen voor willen zijn. Kan me dus ook niet voorstellen dat Taby veel langer loopt dan komende week. :) ;)

Enne.. ik vecht niet met Daisy :)
    De komende week sowieso niet :)

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Daarna wel :( :cry:

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Volgens mij is het alleen voor mannen gevaarlijk voor de kwaliteit van hun sperma. Omdat het zo warm wordt....

7. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Was met plezier jouw buddy geweest, maar idd mn telefoon ligt overal en ik kijk er amper op.

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nee hoor!
    Was just kidding. ;) [​IMG]

Heb je al vrij gevraagd de 14de? 8)

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Goedemorgen trouwens!

Vandaag is niet geweldig hier. Gistermiddag is Linde weer gewogen en ze is nog niet op haar geboortegewicht. We moeten haar nu vaker wakker maken en aanleggen.
    Eergisteren had ik stuwing in mn borsten, ze stonden op ontploffen en nu heb ik het gevoel dat er amper melk inzit.
    Ook blijft Linde een poosje huilen als ik haar in haar wiegje leg. Maar ze sabbelt dan niet aan haar handjes en ook niet aan mn pink, dus honger kan het niet zijn.
    Linkertepel begint nu echt goed op te knappen. maar de rechter bloedde vanmorgen weer bij het aanleggen :cry: . Zelfs met het tepelhoedje.

Ook maken we ons zorgen over de vorst. vannacht hadden we geen water in de caravan, maar gelukkig heeft martijn die leiding nog los gekregen. Maar ze praten hier over -20, als dat gebeurt gaan alle waterleidingen in de stal springen. We hebben door de bouw en verbouwing van de stal niet alle waterleidingen goed beveiligd.
    -8 of zelfs -10 gaat nog, maar als het nog kouder wordt..... :(

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zodra het weer zonder tepelhoedje kan, moet je dat doen hoor. Want tepelhoedjes maken het voor Linde wel moeilijker om te drinken.

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Ja daarom wilde ik ze eerst ook niet gebruiken. Er waren al 3 mensen die ze zelfs voor mij meegenomen hadden. Maar nu was er echt geen andere oplossing meer. waar ik ook voor moet oppassen is dat Linde als ze bijna klaar is met drinken begint te schuiven met het hoedje, zoals bij een fopspeen. Ik haal haar er dan direct af en leg opnieuw aan. dat begint ze nu te snappen, want ze doet het steeds minder vaak.
    VK is gisteren nog geweest. De hele voeding samen gedaan. Ik leg nu ook nog weer iets anders aan, Linde lager, ik hoger, zodat mn borst wat meer hangt. Dan hoeft ze niet bergop te drinken. VK is echt super, heeft veel verstand van BV. Ook al 30 jaar ervaring.
    Maar vind het echt rot dat het nu met de tepels de goede kant uit gaat, maar dat Linde het niet goed genoeg doet.
    Ik ga haar zo om half 1 weer wakker maken en aanleggen. Dan is de laatste voeding 2 uur geleden.

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Faylinn was met 2 weken ook nog niet terug op dr geboortegewicht hoor (en het is echt goedgekomen ;)).
    Was Linde veel afgevallen?

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Ze was 300 gram afgevallen (bij geboorte was ze 3970 gram). Nu zit ze rond de 3790. Vergeleken bij de laatste keer wegen was ze niet aangekomen.

Ik had eerst enorm veel melk. het droop hier over de grond en ´s morgens was het beddengoed nat van de melk. Maar nu druppen ze helemaal niet meer en voelen ook niet vol aan.
    Ik hoop maar dat we nu nog op tijd zijn met reageren. Ik zal ook iets beter voor mezelf moeten zorgen qua eten en drinken. Ben namelijk op de weegschaal gaan staan en zit bijna op mn oude gewicht. dat is toch ook niet de bedoeling zo snel, als je BV geeft.

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ongeacht je gewicht is het bij bv heel belangrijk dat je zelf goed eet en zeker ook heel goed drinkt! Hoe kan je lijf anders al dat melk aanmaken voor je meisje?

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kijk eens zo'n prachtige banner ik weer heb gekregen!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    WAUW super mooi! :confused:

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lief he van Wic!

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid