Ja . Lief heeft er gister een gehaald, en toen moest ik er ook een . Dus iem. nog interesse in Ipod Nano 4th Generation met tiltsensor, 4 GB in het zilver? .
Mooie banner Truus. Jannegie, balen dat Linde nog niet terug zit op haar oude gewicht. Wie weet als je haar over een week weegt dat ze goed wat aangekomen is, je weet maar nooit. Dat is mooi balen als het zo hard gaat vriezen bij jullie. Je kan gewoon niet zonder water. Zijn er geen tussenoplossingen te bedenken om te voorkomen dat de leidingen bevriezen?
Hoi allemaal, hier een rustig dagje. Vriend is zowat hele dag weg. Ben vanmorgen even wezen shoppen, 2 spijkerbroeken gescoord voor nog geen 30 euro, waarvan 1tje van styliste Dyanne Beekman heb verder weinig zin in afwassen of schoonmaken; beneden heb ik van de week al gedaan, boodschappen zijn binnen, de was draait nu... beetje een dipje van de kou denk ik
Hey Racebabe! 2009.... laat het aanzoek maar komen! (en wat nou als je na het aanzoek begint over ontpillen? dan heb je dat vast gehad!)
hoi meiden, ik ben er even een paar dagen niet, heel de boven staat op zn kop, we zijn overal laminaat aan het leggen! to snel! en een fijn weekend! liefs rebbel
Hoi hoi, ik heb het vorige week nog eens aangehaald, maar hij laat er vrij weinig over los, hij weet niet wanneer of hoe dat ie het gaat vragen Maar er is volgens hem wel kans dat ik (direct) met pil kan stoppen als we getrouwd zijn... Oftwel, ben niet veel wijzer hihi! We zijn wel aan het sparen voor de trouwerij (inmiddels zo'n 4000 euro) en op een aparte rekening zet ik geld weg voor de aankopen voor een klein hummeltje (paar honderd inmiddels). Dus de ideeen zijn er wel en werkt hij ook aan vol overgave aan mee Verder heb ik nog wat tassen en spullen op zolder staan, van "de vorige poging" dus dat scheelt ook al weer wat kleding, katoenen luiers, doekjes, beddengoed, badje etc.
@ Truus : voor mij zijn ze beiden gescrapt hoor. Alleen moest ik bij W&P een beetje creatief omgaan met het zoeken/maken van mn onderdeeltjes en werd het in z'n totaliteit meer een geheel dan dat je kon zien dat het gescrapt was.
hmmm, wat vervelend dat hij zijn mond dicht houd.... Gelukkig heb je al eea staan, maargoed, omdat je weet dat je hebt hebt lijkt het misschien wel langer te duren