Je zal wel moeten als je bv wilt geven. Het gaat je ook makkelijker af hoor, dan. Je krijgt snel dorst (mijn ervaring).
FF off topic: zitten net nederlandse journaal te kijken. Liggen in een deuk... nederlands schip dreigde overvallen te worden door zwaar bewapende somalische piraten. Hebben de schippers het bootje bestookt met lichtpijlen en is het bootje in brand geraakt en gezonken. De piraten zijn opgepikt door deense marine. Hihi, we vinden dat wel heel stoer nederlands...
Klinkt ook wel als logisch dat je dan weer dorst hebt, je wordt soort van 'leeg gezogen' Jannegie, wow dat is wel heel erg als dat allemaal bevriest zeg. Is daar niet zo even een oplossing tegen te bedenken. Nee niet als je niet voorbereid bent natuurlijk, suf van mij. Die piraten ja, ik vind dat zo niet van deze tijd. Maar goed het bestaat dus toch nog. Ga zo lekker een stukje appeltaart in de oven warmen voor mezelf (van de Appie).
lastig hoor met dat water jannegie Ik ben de trotse moeder van een onverzadigbare bodemloze put, ben ik vandaag achter gekomen. Ze krijgt nu om en om 100 en 135 cc... en na de 100 is het standaard brullen om meer... Dan maar alle voedingen 135... (en de ka vond 6x100 al veel voor haar Al was dat wel bijna 3 weken geleden...)
oh ook zo lekker... Ik had bij kleertjes.com leuke kleertjes besteld. Kom ik vanmiddag thuis van boodschappen te doen, ligt die doos p de mat voor de voordeur... Heel fijn hoor in een buurt waar je echt niks bij de voordeur moet laten liggen als je het wilt houden... Maar de kleertjes waren wel erg leuk
Hoi hoi, Mooi balen Jannegie dat die pompen zo snel bevriezen. Je kan ze niet warm houden of maken op de een of andere manier? Ik zou er goed over in kunnen zitten. Vind het al zielig voor de koi die nu buiten in het water zitten bij ons. Maar de koeien dat is jullie brood op de plank, veel erger. Ik ga voor jullie hopen dat het niet zo hard gaat vriezen als dat ze afgeven op dit moment. Mieke, dat heb je goed voor elkaar met die babyfoon. Als je goed rondkijkt dan verdien je veel geld zie je wel. Wic, mooie banner. Wat grappig dat iedereen maandag in gedachte heeft, wou dat het waar was. Vanavond met z'n tweetjes nog lekker uiteten geweest, gelukkig was ik vandaag niet meer misselijk anders hadden we het mooi af kunnen zeggen. Barry vond dat we nu nog even lekker uiteten moesten, omdat het voorlopig er even niet van zal komen. Nou, zodra ik uit de voeten kan dan wil ik hier in de buurt lekker gaan lunchen.... en dan neem ik een broodje filet american, mmmm die zijn zo lekker bij die zaak.
Hmmppffff... probeer ons maar op een dwaalspoor te brengen ... Dat broodje he? Dat moet je Barry meteen laten halen als je weer vast voedsel mag in het ziekenhuis (eerste dag sowieso nog niet hoor, dus maak je niet te blij ) en tnx vind m zelf ook wel goed gelukt... Mogge all trouwens!
En verdorie, elke keer wil ik op Jannegie reageren en vergeet het : Dat is mooi superbalen met het water! Ik kan wel wijs gaan doen en oplossingen bedenken, maar ik heb er ten eerste geen verstand van en ten tweede zullen jullie zelf ook druk bezig zijn (geweest) daarmee. Wat is de situatie in het ergste geval? Hoe gaat het vanmorgen daar trouwens, veel vorst geweest vannacht?
Goedemorgen! ik wist nieteens dat het niet mocht Wic, dus net na de KS kwam mijn moeder me een zak snoep en een broodje kaas brengen!