nee heb gewoon gegeten. ik had de avond ervoor voor het laatst gegeten, dus buikje was aan het knorren
Haha, ja ik ook maar ik mocht niks. Was ook erg blij toen ik weer het eerste vaste voedsel kreeg. Volgens manlief zat ik helemaal te glunderen.
Goedemorgen allemaal, Wic, ik probeer je niet op een dwaalspoor te brengen hoor. Tis echt de waarheid. Vandaag 3 verjaardagen, joepie.
goedemorgen, even een snel berichtje vanaf mijn werk. Iedereen nog een mooi en gelukkig 2009. Dat alle wensen maar mogen uitkomen!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH Ik kan niet wáchten op mn nieuwe foon! ...maar ik moet wel ... Moest ik ff kwijt ... hihi....
Vannacht heel erg meegevallen. Nu dooit het zelfs! het sneeuwt er wel bij, maar dat is in nederland ook zo geloof ik? Dinsdag wordt kritiek, dan hebben ze het over -10. Hoop dat het niet erger wordt.
Vannacht trouwens om half 12 de laatste voeding. Daarna geslapen tot 6.45 uur. Erg hè! Vanmorgen wel twee voedingen een uur na elkaar. Daar was ik al blij om, want dan kan ze van vannacht bijtanken. Zit nu weer aan een pot borstvoedingsthee...
Taby, ik denk donderdag of vrijdag lekker voor het weekend, is ook prettiger voor barry. Hmmm broodje filet of een broodje rosbief. Of een lekkere biefstuk, daar zou ik ook zo trek in hebben.
Ja hoor, hier alles goed. De feestdagen ben ik goed doorgekomen. Wel raar dat dit de laatste feestdagen met z'n 2en was. Hoe is het met je huis?
Prima, kacheltje brandt! Ze zijn nu aan het aftimmeren met de schrootjes. Maandag komen er tegels in de badkamer en bijkeuken. Dus het begint erop te lijken .
geef maar hier! Lekker rood! Heb er nog geeneen gehad na de bevalling. Ook geen filet american, dat hebben ze hier niet. Of broodje gerookte zalm, mjum! Enne... carpaccio?