Ik mocht de eerste dag alleen maar vloeibaar, daarna rustig beginnen met beschuitje geloof ik. Ben t alweer helemaal vergeten. Weet alleen nog dat ik erg blij was toen ik eenmaal weer vast voedsel mocht.
Ja erg .... erg lekker! Lekker bijtanken voor je hoor, moet je gewoon van genieten! En dan maar 2 voedingen zo snel achter elkaar...als dat overdag een keer is, maakt t niet zoveel uit toch?! Issie een beetje te drinken, die thee?
Ben dr niet heel gek op, maar heel af en toe een biefstukje vind ik wel lekker. Alsie maar niet te rauw is. Lekker met kruidenboter.
wicjuh en truus wat een mooie banners weer. jannegie ik hoop dat het niet te hard gaat vriezen, wel verveelend zo met dat water. zora hoe is het gegaan ? (ben erg benieuwd) we hebben nu alles is huis voor de baby heerlijk helemaal klaar, geen stress
Was juist blij dat ze nog een keer wilde drinken. Kan ze een beetje groeien . Wat ze ´s nachts niet drinkt moet ze overdag bij halen natuurlijk. Ga haar zo weer wakker maken voor de volgende ronde. Mn borsten beginnen nu weer te lekken, joepie... Heb ik tenminste melk. Het blijft hier trouwens sneeuwen. Dikke vlokken! Maar wilde zo graag even met haar een klein stukje naar buiten. met de strenge vorst durfde ik het niet. Mannegie stelt daarom net voor om na de voeding de maxi cosi in de auto te zetten en een eindje te gaan toeren. Zijn we er toch even uit. Die thee is best lekker. Normaal ben ik niet zo van de kruidenthee, maar deze is lekker zoetig van zichzelf.
Mooi op tijd Daantje! Goed voorbereid ! Ja ik ben ook erg benieuwd naar Zora! Hoop zo dat het allemaal meeviel.
Hadden jullie dit trouwens al gelezen: Er is een nieuwe datum voor de verhuizing van Zwangerschapspagina: 10 en 11 januari 2009 zullen we over gaan naar het nieuwe design en nieuwe servers.
klopt ja, das volgend weekend. Flink balen, dan ben ik alleen thuis. Mike gaat stappen en slapen in Breda
Hoi Meiden, Ik kom even spieken. Heb niet veel tijd. Kan dus helaas niet bijlezen. Druk, druk, druk hier. Maar verder wel alles goed. Heb alleen chronisch slaaptekort en dat begint zich nu een beetje op te breken. Ga morgen een poging doen om weer eens met jullie te kletsen. Dus tot morgen! ! !
ik wilde volkorenboterhammen en dat mocht niet, dat was slecht voor mijn darmen zeiden ze Ik mocht geen volkorenbrood tot ik voor het eerst goed naar de wc was geweest
Mevrouw ha het net voor het eerst voor elkaar. Een poepluier tot in haar nek (letterlijk dus! ) Ik heb haar maar meteen even in bad gedaan. Ik hoorde vanuit een box een mega sch**t en toen begon ze toch te lachen..
hoi meiden! @jannegie: gelukkig is het meegevallen vannacht! ik hoop dat het dinsdag ook mee valt! ik ben gek op carpaccio en gerookte zalm, dus dat heb ik veel gegeten na mijn zwangerachap, had het echt gemist! nou wij zijn weer thuis! mannetje heeft echt ontzettend hard gewerkt en op alle kamers incl. gang boven ligt nu laminaat! ziet er echt netjes uit! morgen weer aan het werk na 2 weken vakantie! blegh... met Milan gaat het goed, hij had net echt de slappe lach! hij hield niet op met schaterlachen zo mooi! mannetje heeft het snel gefilmd met mijn foon. liefs rebbel
Klopt hoor. Vandaar ook dat ik eerst alleen vloeibaar mocht, en daarna rustig beginnen met beschuit enzo. Je darmen zijn stilgelegd en moeten weer rustig op gang komen.
ik was zo blij toen ik weer steviger mocht eten... Het eerste was een volkorenboterham met oude leidse kaas en dat terwijl ik gezegd had dat rosbief het eerste zou zijn