hebben jullie dit gelezen! wat een zieke mensen lopen er toch rond op deze wereld! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
gatver! Het arme kind... En arme mama... Ik moet er niet aan denken dat christine zoiets overkomt ale:
Overigens heb ik vroeger ook een dergelijk telefoontje gehad, maar ik was wel een stukje ouder. Dat scheelt een hoop hoor! Viezerikken lopen er rond op deze aardbol.. bah.
ik had zo'n engerd bij me in de flat wonen toen ik 14 was. Die liep steeds voor mijn slaapkamer langs over de galerij... Die heeft toen van de politie een galerijverbod gekregen. Hij mocht alleen naar zijn eigen huis en niet verder (wij woonden aan het eind van die galerij)
kwam ook eens kijken of er al nieuws was van zora... jannegie, hoop dat het niet te hard gaat vriezen bij jullie zeg. taby ik denk toch ook dat je morgen je ks krijgt hihi. truus en wic, mooie banners hoor!
Getver wat een engerd zeg, hoe durft hij ook terwijl hij daarvoor haar moeder aan de telefoon had zeg. Potver ik ben al over de 10.000 berichten heen, helemaal niet meer aangedacht, haha.
Heb ik ook meegemaakt toen ik 8 jaar was. Moest vertellen waarlangs ik naar school liep en hij vroeg bijvoorbeeld of ik weleens blote jongetjes tekende. Mn (nep)vader had het door en greep de telefoon. We hadden toen nog geen geheim nummer. De politie verkaarde dat hij waarschijnlijk willekeurig een nummer uit het telefoonboek opzocht en dan vroeg of de dochter thuis was. Ik durfde een hele poos niet naar school te lopen.
Goeiemorgen! Ja rare verhalen en rare mensen heb je toch zeg, wat bezield hun, bah. Ik had vroeger ook wel wat pech op dat gebied. Niet dat ik zoiets heb meegemaakt, maar ik zag altijd wel waar ik op dat moment was een man zich zelf 'bewerken'. In de bushalte bijvoorbeeld. Of echt, gewoon overdag in een overvolle tram, de vieze oude man die naast me kwam zitten. Gewoon NAAST me.... op een gegeven moment ben ik opgestaan en ergens anders gaan zitten, bah. Sinds dien zoek ik altijd een 1-pers. stoeltje.
Zo die man is inderdaad ziek zeg, bah! Ik ben ook weleens door zon gek gebeld maar mijn zusje kreeg m toen aan de telefoon. Mijn schoonzusje had een paar jaar geleden haar trouwjurk op MP gezet en toen belde er ook zon engerd die allemaal vieze vragen stelde. Dat is ook de reden dat ik nooit mijn tel.nr. op MP zet, liever via de mail. Lief dat jullie zo met me meeleven meiden, doet me echt goed. Sorry dat ik me nu pas kom melden maar ben alleen maar aan het hangen de afgelopen dagen. Ik heb toch meer spanning dan ik dacht. Ik slaap de afgelopen weken slecht e ben constant moe en hangerig. Moet er maar even doorheen denk ik dan maar. Zo even klein IUI verslagje. Zaterdagochtend om 8.00 uur moest mannetje zijn zwemmers afgeven in het ziekenhuis. En om 10.15 uur moesten we ze weer ophalen bij het lab. De laborante was heel aardig. Helaas een matige oogst maar 2,3 mln goede zwemmers over. Maar we laten ons niet ontmoedigen en met een mega koffer waar dus maar 1 buisje in zat op naar de 6e verdieping, de afdeling verloskunde. Het was rustig in het ziekenhuis omdat het zaterdag was dus we hebben nog even gelachen om de grote koffer en er een foto van gemaakt met mobiel. Wie weet voor later. Op de 6e verdieping koffer ingeleverd en ruim een uur zitten wachten in de wachtkamer, Pfff wat erg als je al gespannen bent en er dan ook nog twee hoogzwangere vrouwen plaats nemen in de wachtkamer. Rond half twaalf werden we opgehaald door een aardige verpleegster en naar de behandelkamer gebracht. We hadden niet onze eigen arts maar een oudere vrouw van de oude stempel met een grijze knot op haar hoofd, maar wel lief. In principe was het zo gebeurd, het was niet fijn, maar goed te doen. Volgens de arts erg goed getimed, want veel vruchtbaar slijm, ze werd er blij van haha. Daarna mocht ik nog 15 min. blijven liggen en daarna zijn we lekker de stad in gegaan. Ik heb een hele mooie ring van mannetje gehad. Zilver met een rij zwarte en een rij witte steentjes. Als symbool voor de behandeling(en). Verder nog wat gewinkeld en samen een broodje gegeten bij de V&D. De rest van de middag beetje geluierd in de bank. En nu dus afwachten, ik denk dat mijn NOD rond de 18e is, dus dat duurt nog wel even. Ik mag in ieder geval niet vroeger testen omdat er nog HCG in mijn lichaam kan zitten van de Pregnyl en ik dan een vals positieve test kan hebben. Ik denk dat ik sowieso niet te snel ga testen, wacht eerst rustig ongi af, al hoop ik natuurlijk dat die niet komt. We hopen natuurlijk op een zwangerschap maar we beseffen ook heel goed dat de eerste behandeling niet veel kansen biedt en tsja, 2,3 mln zwemmers is ook niet echt best. Hopelijk heeft er eentje zijn best gedaan.
Goedemorgen allemaal, Wat een weer is het zeg. Hier heeft het gesneeuwd vannacht. Vind er niks aan kan nu niet lekker wandelen met de hond, ben veel te bang dat ik uitglijd. Iemand toevallig iets vernomen van Zora? Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat. Had die topic van die dochter ook gelezen ja. Je hebt veel zieke mensen rondlopen op de wereld hoor.
Hey Zora, we hebben elkaar net gepasseerd. Nu is het wachten geblazen, echt spannend hoor. Gelukkig is de behandeling zelf redelijk meegevallen. Wat lief van je man dat ie je een mooie ring kado heeft gegeven. Mijn duimen draaien voor jullie hoor.