prikken viel inderdaad mee... alleen even brullen tijdens de prik, en vrijwel meteen in slaap gevallen. Ze was wel goed gegroeid, al blijt haar gewicht oner de curve... (ja die curve waar ik me toch niks van aan trek!) Ze weegt nu 3685 gram, is 55 cm en hoofdomtrek 37,3
Oje, dat klinkt niet goed. Wij snappen er ook niks van. De laatste 2 weken is het in nederland kouder dan bij ons. Normaal zitten wij hier veel sneller op -20. Vooral omdat de kou uit het oosten komt.
Tipp, fijn dat het mee viel. Kan me ook wel voorstellen dat ze na/bij de prik even moet brullen hoor! Ik betrapte net een klein harig boefje in de babykamer. Stiekem binnen geslopen zo schattig.
Ja schattig he. We houden eigenlijk steeds de deur dicht, maar hij stond nu op een kiertje. En tja ze zijn nu eenmaal erg nieuwsgierig. Ik denk dat het er ook wel erg lekker ligt, hihi. Ze is een Maine Coon.
De eerste keer heb ik op advies van Truus vallen en stoten zalf gesmeerd bij thuiskomst. En ik heb Tujababy van VSM gegeven. En daarna de hele dag bij mij in de draagdoek gehouden.Dit vond ze wel lekker.
Tipp, gelukkig is het meegevallen met het prikje. Dat ze net onder de curve zit hoef je jezelf toch niet heel erg druk over te maken, of wel? Ik zou liever er net onder zitten dan dat de kleine eroverheen zit. Mieke, wat een schattig poezebeest. Maine Coon, dat zijn best grote katten toch? Hij/zij ligt er echt heerlijk van te genieten hoor. Kim, hoe gaat het bij jullie met de koi? Hebben jullie de vijver afgedekt? Barry is hier een beetje aan het stressen, omdat het de komende twee nachten toch echt wel heel koud gaat worden en die beesten schijnbaar niet kunnen overleven in water dat onder de 0 graden komt. De kleine vijver had ie al afgedekt, maar nu gaat ie over de grote vijver maar een zeil spannen. Ik heb het idee dat het weinig zal helpen, maar hij zegt dat het scheelt, aangezien de wind dan niet op het water slaat. Tja, afwachten maar. We hebben ooit ook eens de vijver in de winter verwarmt, maar dat gaf een eindafrekening van de stroom waar we dik een maandsalaris van bij konden betalen. Dus dat is ook niet echt een oplossing denk ik. Afwachten maar hoe het gaat lopen de aankomende dagen.
ik maak me er niet druk om hoor taby. Inderdaad liever iets onder de curve dan er boven... Meisje ligt nog steeds lekker te slapen boven...
Taby, mijn ouders hebben nu ook een grote vijver met koi er in. Zat al in de tuin toen ze het huis kochten. Is het echt zo dat ze onder 0 niet overleven? Ik denk dat mijn vader dat niet weet. Heb je ergens daar info over op internet, dan stuur ik dat even naar hem toe. Maine Coons zijn de grootste huiskatten Oja, donderdag of vrijdag was het toch?
Zo, 1e werkdag zit er weer op, met moeite de dag vol gekregen hihi... Vriendlief is zo lekker op tijd thuis, had verwacht dat ie pas vanavond terug zou zijn lekker warm saampjes op de bank, want het zou flink koud worden, -15 ofzo. Heb stiekem de verwarming toch maar even open gedraaid. Zo nog wat dingetjes strijken, lekker warm hihi Trouwens, ik heb weer een sollicitatie open staan, hopen dat het dit keer wel wat wordt
Informatie over koi kan je bijvoorbeeld vinden op de volgende fora: http://www.koi2000.com/forum/index.php http://forum.nvn-koi.nl/index.php
die had ik ook toen donique geboren was. met hoera donique is geboren. besteld op www.feestlinger.nl 14 euro kwijt!
Vallen en Stoten zalf van VSM smeren, en geen strakke broekjes aantrekken. Zora, hier gaat elke dag een kaarsje voor je aan meid!