nee wij hebben niets gedaan. we zien wel. weten ook niet wat er gaat gebeuren en martijn is ook super nerveus hihi onze steur ligt al bijna op zijn kantje. zielig hoor zo'n groot ding van een meter zien worstelen!
Kim, wij hadden een beristeur en een diamantsteur en allebei hebben ze het vorig jaar niet overleefd. Vind het maar vreemd, want opzich zijn het super sterke vissen. Truus, ik vind Joey helemaal niet gezet ofzo. Dan komen ze nogal snel boven die curve uit dan? Vrienden van ons, dat mannetje komt ook boven die curve uit, maar aan hem kan ik echt zien dat het een dikker kindje is en zal worden. Is gewoon een hele stevige knul. Denk altijd dat erbij altijd makkelijker gaat dan dat het er ooit af zal moeten.
Taby, Mike is 1.93 en breed gebouwd. Dat heeft Joey dus ook. Het is geen dikkertje, maar hij is flink! Zo, zoonlief ligt net op bed!
Heb nooit gehoord dat CB problemen maakt met erboven hoor. Het gewicht gaat er allemaal weer af zodra ze actiever worden. Maar er onder is een ander verhaal. Te ver eronder en je komt bij de kinderarts terecht, moet je eerder beginnen met vast voedsel en noem maar op.
Meeste kindjes vallen dus af zodra ze gaan lopen enzo. Heb vaak genoeg foto's gezien van kindjes waarbij de denkt dat komt nooit meer goed, zo groot. En vervolgens maken de ouders zich tijdens de puberteit zorgen dat hij drie zakken chips op een dag eet en nog steeds graatmager blijft .
truus eerst ff rust en dann kom ik een keer jouw kant op! ik ga naar bed want donique ligt lekker te tukkken eindelijk (op vakantie werd ze meerdere keren per nacht wakker) dus ik ga ff bij slapen!
ja heb ik gesmeerd en ze heeft een wijde broek aan... Ze ligt nu in haar box te kletsen tegen haar W&P babygym
hoi meiden! nou het eerste dagje werken na de vakantie zit er weer op! op de weg is het hier net een ijsbaan! en ze hebebn het over -15 vannacht! @zora: meid mijn duimen maken overuren voor jullie! ik hoop echt ontzettend dat het raak mag zijn! succes met wachten! @lala: veel succes bij de gyn vrijdag! iemand iets van steenbokje gehoord? @tipp: Milan krijgt altijd koorts van de prikjes, ik geef hem dan paracetamol. fijn dat het bij christine goed is gegaan! milan ligt al een uur op bed en wil maar niet slapen, terwijl hij normaal meteen in slaap valt na de laatste papfles. liefs rebbel