Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik hoop dat nou eens raak bij je Annemarie!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    meiden, ik ga lekker naar de kapper. Tot later :D

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Deed ik ook :p.

4. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    ehh temp kaartjes?waar vind je die en ik hoop ook dat het raak is had net wel een soort van ongi krampen dat ik in de auto zat maar duurde maar eventjes

5. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    heb de temp kaartjes gevonden dat verschilt echt per persoon misschien heb ik dan toch een keertje geluk haha :)
    nou ik wacht het dan toch nog maar even af vol spanning ik was er heilig van overtuigd dat je 37 graden of hoger moest hebben

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    doe ik ook. maar schoonmoeders vond dat dit niet kon en zei dat donique tussen de voeding van half 1 en de voeding vna half 4 naar bed moets. maar ja dan komt mama nergens meer aan toe hihihihih

heb net de tommi tippee fles gekocht (de kleine) en ze heeft 30 ml (meer kreeg ik er niet uit) afgekolfde melk gedronken bij haar papa. dus dat werkt. nu kijken of het blijft werken en als dat zo is koop ik die flessen van daisy over. ik ga morgen ochtend weer kolfen en kijken of ze het met de fles drinkt. vond het wel een heel erg moi gezicht vader en dochter.

@daisy sorry ik las het net pas nadat ik hem al gekocht had. als ze zo blijft drinken uit de fles. wil ik ze graag overkopen van je. maar ik kijk het eerst nog eventjes aan. ik ga morgen ochtend weer kolfen en haar de fles aanbieden.

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hallo dames,

IK HEB VAKANTIE..... :whistle: \:D/

@Annemarie: van mijn temp werd ik afgelopen maand ook niet veel wijzer, en kijk nu... :)

Dus je moet idd maar wachten, helaas.

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou iedereen doet die kleine dus in de wagenbak dus dan doe ik dat ook gewoon tot ze er niet meer inkan. dan gaat ze wel tussen de middag naar boven.

donique huilt helaas wel iets meer als alleen als ze honger heeft. vooral 's avonds na de voeding van negen uur. dan blijft ze jengelen. behalve als ze tegen ons aanligt dan is het goed en valt ze in slaap. dan moeten we haar heel heel heel rustig in haar wiegje leggen en hopen dat ze niet wakker word want anders begint ze weer te huilen. daarom wil ik ook langzamerhand over op flesvoeding . dan zie ik precies wat erin gaat en hoe ik me niet druk te maken over of ze huilt om drinken.

want die huiltjes kan ik niet uit elkaar houden hoor. hihihihihihihihh

kus

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb gisteren trouwens van mijn schoonmoeder een cadeautje gehad, een negen maanden dagboek.

Mijn vriend kreeg 2 slabbetjes. Misschien kan hij ze zelf ook gebruiken. hahahaha

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik, fijn dat goed gaat met die flesje en dat leuk gezicht is vader en dochtertje, hihi! Ach schoonmoeders zijn vaak ouderwets :p ! Gewoon je hart volgen meis!

Sniffy, leuk hoor die kadootje, super!

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Oh Sniffy, heerlijk vakantie :)
    Ik moet nog een weekje ploeteren; werken en in nieuwe huis klussen. Dan het weekend verhuizen en maandag lekker op vakantie.
    Heerlijk ontspannen in bungalow op de Veluwe.

12. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    zo ben ik weer hoor ! is het hier nog een beetje gezellig?net tussen de bedrijven door de was gedaan maar ben nu beetje misselijk echt z'n raar gevoel kan t niet helemaal thuis brengen :-S zal de ouderdom wel wezen ;)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Sniffy heerlijk meid vakantie ik moet nog 6,5 week tot moijn verlof dat duurt nog even haha!

@ Linka het begint nu echt op te schieten voor jou zeg! Ik hoop dat je de kleine snel ik je armen mag houden. Ik duim voor je!

@ Rebbel ben blij dat alles goed gaat met milan

@ Kim. het lijkt me idd een heerlijk gezicht vader en kind. En wat betreft het middagslaapje. Veel vrienden en kenissen van ons gaan ook met de baby in de wagen boodschappen doen. Ik zou me daar niet te schuldig over voelen :)

@ racebabe Jullie huisje schier ook al aardig op lees ik! Echt geweldig voor jullie veel geluk!

@ Annemarie Wachten duurt lang he meid ik ken dat gevoel van toen ik nog niet zwanger was. Echt verschrikkelijk haha ik zal duimen.

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Sniffy, hele fijne vakantie! Lekker he, even geen verplichtingen.
    En voor Mieke is het nu echt aftellen geblazen en dan kan je ook lekker gaan genieten van een welverdiende vakantie.

Groetjes Tamara.

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    thnx ladies,

bleh ben misselijk. Heb vannacht ook zo raar gedroomt, als ik daar aan terug denk wordt het nog erger.

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Kim : wil je over op flesvoeding of afgekolfde melk via fles?
    Maak je niet ongerust hoor, ik herkende de huiltjes met een maand echt ook nog niet! Dacht dat ik een slechte moeder was, maar volgens mijn vriendin was dat echt heel normaal ... komt vanzelf echt wel dat je ze herkent. ;)

@ Tipp: doet je kat het uit protest of heeft ie blaastontsteking? Daar kunnen ze namelijk ook van rond gaan plassen in huis.

@ all : haaaaaaaaaaaaai!
    Even vlug alles doorgelezen, maar meer heb ik niet onthouden *sorry*
    Ik heb lekker weekend! Yesssss!

17. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    WEEKEND! heerlijk!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik wil 50% flesvoeding geven en 50% borstvoeding.

ook voor mijn eigen geruststelling. en kolfen kan ik niet zo goed. dus vandaar dat ik twee flessen kunst wil gaan geven. plus dat borstvoeding niet mijn hobby is ivm tepelkloven etc dus doet behoorlijk zeer. maar die 50% wil ik wel zo lang mogelijk geven.

gr

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha, nou hij huilt ook wel eens even als hij niet wil gaan slapen hoor, maar dat duurt dan vaak maar even. gewoon een lekker manneke! :D

@jannegie: ik had dat vaak in het begin van de zwangerschap, dan wilde ik 's avonds nog van alles gaan doen, maar was dan echt veel te moe! ach dat hoort erbij, je kunt het verloop van een zwangerschap niet plannen helaas, dan had ik het heel anders gedaan! :) ;)

liefs rebbel

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ach en als die kleintjes af en toe huilen kunnen we ze dat wel vergeven he? ;) als je dan dat lieve snoetje weer ziet aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh dan smelt je moederhart weer!

Deel Deze Pagina