Overigens niet zo dat ik weer opnieuw zwanger wilde worden toen. Ik miste gewoon Faylinn echt in mn buik.
Bij Linde was dat ook zo. Twee keer per dag de hik. Nu ook minstens. En ´s nachts altijd rustig in de buik. En nu slaapt ze dus zo 6 à 7 uur! Heb jullie mijn bevallingsverhaal nog niet eens verteld....
Dat heb ik helemaal niet. Ook mn buik mis ik niet. Gedeelte zit er nog wel . Zo´n 4 maand zwanger schat ik.
ik mis christine ook nog vaak in mijn buik hoor... Gewoon de schopjes, het gevoel... Ik dacht eerst dat het kwam doordat het zo abrubt afgebroken was, maar het is dus schijnbaar nirmaal
Tja ik moet me maar gewoon op alles voorbereiden en hoe het dan is dat zien we dan maar weer. Het belangrijkste is dat ik weet hoe en wat en dat Sandor weet waar het over gaat. Ik denk dat ik mijn buik + beep ook wel zal missen. Haha en dat zegt iemand die geen kindjes wilde en zwanger zijn vreselijk dacht te vinden.
taby gefeliciteerd met jullie dochter britt. jannegie verveelend met de vorts zo, veel extra werk bah!
Oh ja. Site doet het niet op firefox, was ik ff vergeten http://www.refdag.nl/oud/gezo/010626gezo02.html
Hmm wel een prijzig apparaatje. Jammer dat je hem vergeten was, anders had je mooi je ervaring er over kunnen geven Het klinkt wel positief.
update van steenbokje: Ze is nu op wintersport in zwitserland. Zaterdagavond is haar neefje Jaimie geboren. Gisteren heeft ze de uitslag van het 2e ZO gehad en de ICSI kan gewoon doorgaan. Nu is het afwachten tot ze opgeroepen worden. Iedereen krijgt de groetjes en een dikke knuffel van haar... En oh ja... Taby, gefeliciteerd namens steenbokje...