In het bijgevoegde boekje staat wanneer de vaccinaties zijn, ben je vast voorbereid. (Dus welke leeftijd.) En het zijn er twee per keer, weet je dat ook vast. Links en rechts. Het ene CB doet het beide beentjes tegelijk, en andere CB na elkaar.
ik kreeg vandaag een brief van het UWV. Dit omdat mijn werkgever mij ziek heeft gemeld. Dit is voor 25 % en ik werk dus nog gewoon 6 uur per dag. Ze willen weten hoe het nu met mij gaat. Er staat in dat ze mij al een aantal keer hebben geprobeerd te bellen. Er staat maar 1 privé nummer in mijn mobiel . Verder moet ik binnen 5 werkdagen terug bellen. De brief is geschreven op 30 december. Lekker bij de hand van het UWV. Ik ga morgenochtend gelijk bellen. Ik maakte de brief nl. open om 17.05u Ik vind het allemaal een beetje raar. heb het idee dat mijn teamleider mij volledig heeft ziekgemeld.
ik ga lekker eten en dan verder met mijn schaaklessen Thomas is me aan het leren schaken.... Ik geloof niet dat ik het ooit ga leren
mij hadden ze ook gebeld met de vraag wat er aan de hand was. ik vond het weinig voor stellen. ze willen alleen weten of je thuis zit vanwegen zwangerschapsklachten. wel raar dat je leidinggevende niks had gezegt?
ik heb de tas besteld van myruffle gewoon met donique's foto waarmee ze heeft gewonnen erop. de grijze variant!
@ Taby, gefeliciteerd met Britt @ Jannegie, ik hoop dat je de caravan snel mag verruilen voor een luxe villa Hier geen nieuws, weer een saaie dag op het werk. Nog niets bekend van sollicitatie. Vriend is werken en ik ga zo eens lekker douchen en dan op de bank hangen. Kijken of ik nog een sudoku op kan lossen hihi
Ohja, leuk. Ik werd tijdens mijn verlof gebeld door het uwv, hoe lang ik nog dacht ziek te zijn. En wat ik had. Dus ik zei toen, ziek? Ben zwanger. Was mijn werkgever vergeten erbij te zeggen. . UWV begreep het meteen en boden hun excuses aan.