Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@daisy en wic: bedankt voor jullie antwoorden! :D
    ik zal het eens gaan proberen! hebben ze dan aan een half sneetje genoeg of moet je dan nog wel de fles erbij geven? sorry, ben hier nog onervaren in! :oops:

@mik: mooie tas! :D ik heb starterskoekjes van bambix in huis, die zijn niet zo groot en milan vind ze heerlijk!

ik ben er weer vandoor, om 9.15 komt de fysio. en tussen 11.00 en 11.30 wordt ik gebeld door de KA met de bloeduitslag van Milan, EINDELIJK! ik hoop dat alles goed is!

liefs rebbel

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen!

Zora, hoe voel je je?

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Rebbel. mijn duimen draaien meis!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen....

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Rebbel, ik duim ook voor Milan.

Leuk al die verhalen over koekjes en brood. Heb ik over een half jaar ook wat aan, haha! Jeetje dan is het zomer, heerlijk!
    Zitten we op onze veranda te genieten. En lekker koken in mn mooie keuken.... zucht....

Linde heeft weer super geslapen. Ze wilde gisteravond niet zo makkelijk in slaap komen, maar heeft toch weer 5,5 uur geslapen.
    Nu ligt ze met vol buikje op haar zij in de wieg. Maar ze is het er niet echt mee eens. Denk dat ze krampjes heeft :( .
    Ik word er wel altijd onzeker van als ze na het voeden zo pruttelt, denk altijd dat ze nog meer honger heeft.

Vanmiddag komt mn vk weer en wordt Linde gewogen.

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Oja, goedemorgen natuurlijk!

7. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Goh Mieke, nog 35 dagen. Dat schiet op!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen!

Rebbel, ik duim ook hard voor een goede uitslag meis!

Truus: Thanks, ik voel me prima. Ik heb wel een voorgevoel dat het deze maand niets wordt, nergens op gebaseerd maar gewoon een gevoel.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Jannegie, ja het schiet op he! dat ga ik me nu ook steeds meer beseffen.
    De tijd vliegt echt voor bij.

Ik heb begrepen tijdens mijn zwangerschapscursus dat de beepjes als de krampjes hebben best op hun buikje kunnen liggen.
    En je kunt dat in zo'n compacte ruimte als de caravan goed in de gaten houden.

Ik zou het badje van mijn zus krijgen omdat Esmee nu natuurlijk al groot wordt.
    Maar ze gaat er nog steeds met veel plezier in, dat betekent dat we nu zelf het badje moeten aanschaffen, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vindt.
    Ik wil eigenlijk al de hele zwangerschap die zilverkleurige van Bebe-Jou.
    Mannetje begint eerst van... kies jij maar. Toen bedacht ie, kijk eens op de site van de hema... oh daar is het veel goedkoper.
    Maar nu kan ik toch zelf het badje aanschaffen dan wil ik ook die ik graag wil.
    Hoezo luxe probleem, en daar droom ik dan voor mijn gevoel de hele nacht over.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zora, houd moed meid!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik doe mijn best. ;)

Haha, soms zie ik echt mezelf in jouw koopgedrag Mieke! :D Leuk hoor een bijpassend badje bij jullie kamertje.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat moet je ff aftasten. Ik geef het niet ipv een fles, omdat ik zo lang als Samantha het goed vind BV wil blijven geven. Dan gaat het toch iets anders. Je geeft dan eerst de borst, en daarna vast voedsel, met evt daarna weer de borst. Een heel sneetje eet Samantha dus niet (want die is nog vol van de melk ;)). Faylinn eet dacht ik wel een heel sneetje... dus misschien dat Wic daar wat duidelijker uitleg in kan geven.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Als je denkt dat ze nog honger heeft, moet je haar gewoon weer aanleggen hoor. Dan laat ze vanzelf wel merken of ze nog een slokje wil ;).

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
  15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    goedemorgen,

ik heb net naar het uwv gebeld. Ze wilden weten voor hoeveel procent ik ziek ben (dat wisten ze dus blijkbaar niet).
    En er werd ook gevraagd waarom ik dan niet kan werken.
    'Nou meneer ik ben 24 weken zwanger en werk 36 uur per week in de zorg'. Dat gaat op een gegeven moment niet meer samen.... MANNEN!

@kim: mooie tas!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    kan niet zo goed tellen maar hoe lang is dat in weken.?

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh oke. nou dan krijgt ons moppentrommeltje vanmiddag lekker een liga!

gisteren was het ritme zo ver te vinden dat ze niet eens avondeten heeft gehad :oops:

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    we hebben gisteren trouwens proefexemplaren aangevraagd voor de geboortekaartjes.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meisjes wij zijn weer terug uit het zwembad. doniue was het nu na 20 minuutjes alweer zat dus toen zijn we er weer uitgegaan en nu ligt ze boven in bed (BEL DE KRANT!)

ik ga nu ff poetsen!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Erg he :)

Deel Deze Pagina