ok... behalve doorslapen heeft mevrouw ook maar besloten een vast ritme in haar flessen te hebben : Jeeeej!
@rebbel: duim duim duim duim... Lekker he mieke om naar je verlof uit te kijken... Fijn ook dat het nu gewoon geregeld is...
mieke is dat niet een beetje weinig. als je nou twee weken te laat bevalt. hoe lang heb je dan nog saamjes?
Joey is flessenkindje, en die kreeg eerst een korstje om te oefenen. Daarna een boterham zonder korst geprobeerd. Als Joey een halve at, kreeg hij een fles van 150+5. Wanneer hij een hele at, kreeg hij nog een flesje van 120+4 Als dat goed gaat, kan je langzaam aan steeds wat stukjes met korst geven!
vraagje: christine heeft van die lange nagels, maar ik durf ze niet te knippen... Hoe kan ik ze het beste kort houden?
Vijlen... maar ik zou gewoon knippen aanraden hoor. Ik gebruik er zo knippertje voor (wel maatje baby natuurlijk ). Vijlen duurt me te lang, en dat gefriemel als dat lang duurt vind Samantha niet leuk. Sommigen adviserend slapend, maar da's me nooit gelukt. Ze werd altijd wakker.
ok... dan ga ik maar eens op zo'n knippertje uit... Hier een dame die haar lieftallige nagels in je hals zet als ze niet getroost wenst te worden...
Hier ook een knippertje! en dan maar roepen dat Joey o zo mooi is! anders blijft hij niet zitten! 3e tandje is door!
Hihi, ik zing erbij.. en dan gaat ze gefascineerd naar haar nageltjes staren, kijken wat ik doe. maar zodra ik dan ff stop met zingen is de pret uit en wil ze weg .