Kim, daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar het is zo moeilijk om dit te regelen en in te schatten hoe en wat. Na 16 maart gaat er weer een projectje lopen en ik werk vanuit huis he. Dus kan mijn tijd zelf indelen. Ik ben al blij dat ik dit nu zo geregeld heb, het kan gewoon niet anders.
ok, rebbel dus ergens maart, maranka april, ik juli... Gezellig Joey, wat knap van jou tandjes, dat durf ik nog niet... xxx christine Jeeej, samantha gefeliciteerd! (wat gaat het hard )
@truus en daisy: thanks voor de adviezen! hihi, die lijst mag er wel komen ja! ik ga morgen bloed laten prikken (dat kan dus nu al!) en dan maar hopen dat ik antistoffen heb aangemaakt! liefs rebbel
Als het aan mij ligt na mijn onderzoek en Februari Daisy, maar Mike wil echt nog even wachten. En heb geen ruimte nu voor een 2e kindje. TENZIJ het volgende maand foute boel is, dan gaan we er gelijk voor!
zou net de uitslag krijgen van milan is ie nog steeds niet binnen! het is op 29-10 geprikt... hij is er weer achteraan gegaan en als hij vandaag nog wat hoort belt hij me terug en anders een belafspraak over 3 weken. liefs rebbel