nee idd! ik denk dat er gewoon iets mis is gegaan! ik hoop echt dat het niet over moet, want hij vond het echt verschrikkelijk de vorige keer.
Wij zouden inderdaad wel een grotere woning moeten hebben dan. Als alles goed verloopt willen we misschien kopen .
Wij zijn ook druk op huizenjacht op het moment Dais. Willen jullie in Amsterdam blijven? Rebbel, Dat is heel lang wachten op de uitslag zeg!
op stofwisseling, omdat hij wat slap was. de arts verwacht er niks van omdat het nu goed gaat, maar het is niet voor niks geprikt, dus ik wil wel graag de uitslag.
Lekker dan Rebbel, jeetje dat dat zo lang moet duren. Hihi hier wel ruimte voor 2 of 3 kindjes in ons huis....het enige wat nog onbreekt is de kindjes.
Wij zijn nog niet echt op huizenjacht, ik denk dat we dat pas gaan doen als het raak is.. ofzo.. En ja willen in Amsterdam blijven. Liefst zelfde buurt ook.
Manlief heeft in zijn achterhoofd nog zoiets van het past wel . En op zich is het huis wel groot genoeg.. als we de computerkamer wegdoen... .
Hier ook en zag nummer 4 ook al bijne doorbreken. Dat verklaard alle gebroken nachten van de afgelopen tijd.