In april wil ik een afspraak maken om de mirena eruit te laten halen. Misschien zelfs al wel in maart. Maar rond Jasper zijn verjaardag dus.
Dat zat ik dus ook te denken. Terwijl ik in eerste instantie juli riep. Dus tja... ik voel me weer net als 2007. Toen riep ik augustus en werd het maart .
daisy gefeliciteerd met de 10e vermaanddag van samanta. jeetje dat jullie al over een 2e kleine na denken en plannen. als wij in de toekomst voor een 2e willen moeten we eerst verhuizen en dat zie ik nu echt niet zitten.
Ook spannend. Ik ga er weer vandaag. Manlief en mijn papa zijn de kamer aan het slopen. Ze gaan een doorgang maken tussen de keuken en de kamer zodat ik een halfopen keuken krijg. Ik mag de boodschappen halen bij de bouwmarkt. Doei, doei! ! !
Leuk zeg dat er al weer meiden zijn die aan een tweede denken. Wij beginnen net met genieten van ons kleine mannetje. En ik moet er nu ook even niet aan denken ivm mijn rot bevalling maar we willen wel een tweede dat weten we zeker. Als Jesse 1 jaar is beginnen we weer
Nou dat worden dan weer spannende tijden. Samen met Linds, Steenbokje en Zora. En de andere meiden natuurlijk.
ahh balen Tipp. Ik heb hier een mannetje dat ligt te kraaien in de box en nog geen zin heeft om te gaan slapen haha
Vind jullie plannen wel leuk om te lezen, maar stiekem doet het toch een beetje pijn. Dat jullie al met de tweede beginnen en wij nog niks hebben. Baby waar blijf je nou?
ok, na een uur gillen en een mama die de neiging kreeg om heel hard weg te rennen is ze stil... Wat bleek, haar dekentje lag niet in de box. Er lag een ander dekentje, blijkbaar niet het goeie