Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

voor de rest van de meisjes

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lief meisje tipp!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kim, ik denk dat Donique meer wil dan ze kan. Tenminste, dat deed Joey ook. Pas wanneer hij ging tijgeren (met 7 mnd) kon hij zich beter vermaken en was hij ook rustiger.

En het is ook sprongetjestijd voor Donique. 26 weken sprong is heftig hoor! Ook met slapen

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    het lijkt af en toe wel alsof dat kind een grote sprong maakt. het is zo frustrerend. vooral als iedereen om je heen zo'n kind heeft wat nooit huilt en altijd lacht!

5. ProudMum

Ik moet zeggen dat Joey van deze sprong het meeste last van heeft gehad.

Komt het niet omdat ze in haar ledikant ligt snachts?

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee want ze ligt nog in haar wieg

ze kan ook nooit normaal haar fles leegdrinken altijd tussendoor huilen en naderhand ook. soms moeten we zingend de fles geven anders weigert ze. of we lopen met haar rond tijdens de fles! maar dit is al een tijd gaande hoor. ging net weer wat beter maar nu is ze verkouden dus heeft ze vandaag maar 4 keer 100 gedronken

7. ProudMum

Dan zou ik nog een keertje naar de Osteopaat gaan meis!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook een periode gehad dat als ik te lang stil stond met samantha ze in tranen uit barstte. Met name in drukke winkels, waarbij ik dan ook nog ff de verkeerde kassarij kies :rolleyes:. Ben ik eindelijk aan de buurt, gaan ze van kassiere wisselen, kassarol vervangen, moet de voorgaande klant iets ruilen en hebben ze een sleutel nodig, noem maar op. En dan barstte ze in tranen uit. Sta ik het daar spaans benauwd te krijgen (van boosheid hoor), want de hele rij kijkt je dan geiiriteerd aan, en als die dozen bij de kassa nou sneller waren, had ik allang buiten kunnen staan.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Rebbel: Ik zou het niet doen.

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tip : Huggies luiers bij de TP in de aanbieding! 2 + 2 gratis!

(ff tussendoor ;))

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja maar dat is nou het punt. donique heeft een periode gehad dat het goed ging maar van de bijna 6 maanden is het 4 maanden klote en 1,5 goed gegaan met haar.

ik ga morgen wel ff bellen nog naar de osteopaat!

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @mik: ik zou het nog even aankijken meid, want het zou idd best eens het sprongetje kunnen zijn! heb je het boek oei ik groei?
    dank je voor je antwoord, wat is de reden dat jij het niet zou laten doen?

zelfde voor daisy.

liefs rebbel

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    omdat jij je kindje het beste kent. als jij ziet dat ie het goed doet waarom zou je je dan druk maken erom?

en als je later denk dat er toch iets kan zijn kan je altijd nog laten kijken!

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Waarom ik het niet zou laten doen, omdat de ka er geen reden meer toe ziet denk ik.

Eerst ff vraagje aan jou. Is het gewoon bloed prikken, of een speciale methode van prikken? Want als het gewoon prikken is, zou ik het wel overwegen.

@Mieke: Er kunnen veel redenen zijn waardoor het niet lukte. Zowel menselijke als automatische redenen. Alleen slordig dat ze daar nu pas meekomen.

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja dat is zo, als ze er niet over begonnen waren zou ik me helemaal niet druk maken om hem.

liefs

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ze brengen gewoon een naaldje in een adertje en laten daar bloed uitlopen, alleen is het zo dat ze milan heel moeilijk kunnen prikken, zijn adertjes zijn moeilijk te vinden, net zoals bij mij.

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ok, dan zou ik het, waarschijnlijk wel doen. Hij's nu ouder, misschien beter te vinden??

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja maar is het wel de reden dat het niet lukte?

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim, even ander vraagje (kan je met Donique niet adviseren).
    Hoe is het met je katje?

Rebbel, ik sta nog steeds achter mijn vorige berichtje.
    Maar ik kan me ook indenken dat wanneer ik al een kindje zou hebben ik er beter over zou kunnen oordelen dan nu nog zonder.
    Maar ik denk dat ik het toch wel zou willen uitsluiten en niet steeds met de gedachte van... zou willen rondlopen,
    tenzij je het heel goed van je af kunt zetten en je er verder niet meer druk om kan maken.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zullen ze alleen op navraag zeggen.

Deel Deze Pagina