Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    meiden bedankt voor het advies, ik waag me maar niet aan een teleurstelling..
    ga dus niet testen voor ik naar de gyn moet.

de kans is natuurlijk ook klein he :(

maar één positief ding: ons seksleven is weer helemaal terug hoor hihi.
    ook wel fijn om geen rekening te houden met vruchtbaar slijm en steekjes
    hier en steekjes daar :)

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen meiden!

Rebbel, ik zou het wel nog een keer laten doen. Stel je komt er later achter dan denk je misschien achteraf: had ik toen maar.....
    Maar als je je er fijn bij voelt het niet te doen moet je gewoon je eigen gevoel volgen.

Ik ben ook heel moeilijk te prikken, en geloof me ik ben het afgelopen jaar veel geprikt. Als je iemand hebt die de tijd voor je neemt komt het best goed. Het is natuurlijk altijd vervelend en vooral voor zo'n kleintje, maar toch. Knuffel meid.

Kim: Knuffel meid, verder kan ik je geen advies geven maar begrijp dat het je opbreekt.

Linds: De nadere meiden zeiden het al, maar het kan geen kwaad hoor. Nog 1 dagje meis, spannend hoor. Alvast heel veel succes morgen.

Jannegie: Knuffel meid, ik vind het echt knap hoe je doorzet en dit is dan weer een tegenvaller. Maar het komt goed meid. Enne waar blijft je bevallingsverhaal, ben wel nieuwsgierig.

Tipp: Wat een ontzettend schattig en prachtig meisje.

Liefs Zora

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    doniue moet woensdag weer naar de kinderarts en we gaan vanaf vandaag over op pepti voeding. om koemelkallergie uit te sluiten!

vanmiddag nog ff de osteopaat bellen!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een ego-berkchtje (sorry)

Maar ik ben ook zo boos en teleurgesteld :evil:
    Wij hebben 1 nov. de kinderstoel Bloom besteld, met extra zilverenzitje en stoelverkleiner.
    4 weken levertijd (week 49) in week 51 nog niets gehoord dus zelf maar gebeld.
    Kreeg ik te horen dat de stoel binnen was maar de verkleiner nog niet en dat die rond 10 jan. binnen zou komen.
    Toen had ik afgesproken dat ze de stoel vast door konden sturen naar het filiaal hier zodat ik deze kon ophalen.
    Nou geen telefoontje dat ie was aangekomen, ik dacht nog nou dan hebben ze het verkeerd begrepen en komt het allemaal tegelijk de 10e.
    Dus ik gister weer bellen, kwam de stoel gister binnen en zou het vandaag doorgestuurd worden.
    Wordt ik net gebeld, dat de stoel niet binnen is gekomen en nu pas week 6 komt :evil:
    Ik snap niet hoe dit kan bij een bestelling op 1 nov. waarbij eerst gezegd wordt dat de stoel binnen is, dan weer niet etc.

Ik ga het gewoon afbellen en zoeken of ze hem ergens anders op voorraad hebben hoor. Ze zijn nu ook zelfs al goedkoper.
    Baal ik weer zo van en dat met mijn hormonen!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik heb de stoel afbesteld, dat was geen probleem.
    Het zitje en verkleiner wil ik wel gewoon dus die sturen ze door naar A'dam.
    En de stoel heb ik nu bij babydump online besteld en wordt volgende week al geleverd en nog goedkoper ook.
    Hoe moeilijk kan iets zijn.
    Wel jammer want nu betaal ik wel 2x verzendkosten aangezien ik gister het badje besteld heb en dat stond al klaar in het magazijn voor verzenden.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knuffel mieke gelukkig heb je hem nu eerder!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    stomme mensen mieke!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee kim :D

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat begrijp je toch niet! was ook wel heel boos en kon ook wel weer janken, die stomme hormonen.
    Maar goed het is nu opgelost.
    Niet dat die stoel nou zoveel haast heeft, maar gewoon het principe.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey

oooooooooooooooooooohhh heb zulke migraine van het slechte slapen. bah bah

heb net pepti voeding gehaald voor koemlekallergie. kost €22

wat een geld zeg voor een weekje voeding!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik kan het me helemaal voorstellen hoor mieke...

kim superknuffel voor jou. Hier op het moment een dame die een halve fles drinkt, vervolgens weigert verder gegaan, en een half uur later begint te brullen. Dan bied ik weer een halve fles aan, mevrouw weigert weer, wil wel thee... Een half uur later weer brullen, nog een poging halve fles, en dan lukt het eindelijk. Ligt ze vredig te drinken,krijgt de hond het op zijn heupen en besluit heel hard te blaffen naar een kat buiten... Mevrouw schrikt, brult en wil weer niet drinken :( We beginnen weer opnieuw...

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh oh als ik dat allemaal zo lees dan staat ons nog heel wat te wachten....

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh, flesmama's: deze dame wil regelmatig de fles niet goed pakken. Houdt dan haar mond wijd open om de speen heen en schudt hard haar hoofd heen en weer... Zuigt dan 1 of 2 keer kort aan, en begint opnieuw met wijd open mond te brullen en te schudden. Het lijkt bijna of ze ergens gefrustreerd door is. Maar de speen zit niet verstopt ofzo... Dit kan ze makkelijk een kwartier volhouden. Iemand een idee wat ik er aan kan doen? Of is er niks aan te doen en moet ik gewoon even door dat geklooi aan het begin heen. Na dat kwartier gaat ze wel goed met lange halen drinken. Soms gaat ze tussendoor weer klooien. Dan haal ik de fles weg en wacht tot ze wat rustiger is... Maar een voeding duurt zo wel erg lang...

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    tja, je kunt niet meer terug ;)

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee zeker niet :D
    Het is echt afwachten hoe dit soort dingen allemaal zal gaan straks zeg.
    Wat voor kind ik krijg, daar hangt het denk ik allemaal van af toch?

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gaat ie niet juist te snel?

hoor je haar verslikken?

ja mieke maak je borst maar nat ihihih. nee gelukkig gaat het vaker goed als fout. en ik denk dat donique met die pepti heel goed gaat. ik denk dat ik het gevonden heb heb net even naar symptomen gekeken van kma en denk echt dat ze dit heeft dus als het goed is moet het snel goed komen nu!

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee hij gaat niet te snel... Heb ik ook al gecontroleerd... ik dacht ook aan verstopping van de speen omdat de omneo vrij dik is... Maar dat is het ook niet... Ze verslikt zich ook niet... Ze lijkt soms ook op de speen te kauwen ipv zuigen...

18. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    rebbel ik zou het persoonlijk wel willen weten, ik zou nog een onderzoek laten doen.
    maar dat komt omdat ik graag meer zekerheid zou willen zo ben ik.
    ik hoop dat je een beslissing kan maken.

jannegie verveelend dat linde niet veel aankomt, ik hoop dat het snel beter gaat.

kim ik hoop dat de andere melkvoeding wel werkt.

lalalindsy ik blijf voor jullie duimen.

tipp jammer dat ze weer wakker is veel suc6.

mieke wat zeer vervelend van de kinderstoel, blij dat je hem nog kon afbestellen.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou dan weet i het ook niet meis!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geeft niet kim... knuffel...Ik vermoed zelf dat ze dan zoveel honger heeft dat ze neit de rust neemt om goed te pakken en dan boos wordt omdat het honger gevoel na een paar slokken nog niet weg is(ja wij weten dat dat even duurt voor je honger over is, maar zij snapt dat nog niet :) )

Deel Deze Pagina