Zal ook maar eerlijk zijn. Ik zat er op, en nu ca. 4 kilo ervan af. En mijn kont is weg . Heb er een slap excuus van een buikje voor terug gekregen...
hihi gekke meiden toch, dadelijk moeten we nog een afval-lijst maken jullie zijn toch allemaal mooie mama's hoor hotmama's hihi
bij mij hangt er nog een joekel van een vetrol over mijn litteken. ik lijk net een hangbuikzwijntje. ja ik wil ook weer, maar de kans is groot dat de 2e weer KS word...
dat was ook het ergste zi martijn. dat je je vrouw pijn ziet lijden maar je niets kan doen eraan! hij heeft ook sinds de geboorte van donique verschrikkelijke respect voor vrouwen
Ik heb t vermoeden dat ik dat niet zo ga meemaken. Er zijn meer mensen die denken dat een eventuele 2de weer stuit zal liggen en dus weer een ks zal worden. Maar goed... ik kreeg Faylinn met vertraging ongeveer bloot op mn buik... doe ik het ook weer voor hoor
hoi meiden! @jannegie: heftig hoor! ik heb jullie mijn bevallingsverhaal nooit verteld volgens mij. ik ahd er een arts in opleiding bij die het nodig vond om de knip te zetten terwijl ik op dat moment geen wee had! nou toen heb ik wel even hard geroepen.... hij heeft geluk gehad dat ik hem in een reflex niet van t bed heb getrapt! hij kreeg ook wel op zn ballen trouwens! nou ik heb vandaag bloed laten prikken en krijg maandag de uitslag! ben benieuwd! en we hebben besloten om toch opnieuw bloed te laten prikken bij Milan. de fysio gaf gister aan dat ze er ook niets uit verwacht, maar ik denk dat ik me rustiger voel als we het nog eens laten doen... het sluit de ernstige dingen iig uit, dus dan kunnen we helemaal gerust zijn. morgen vroeg moeten we hiervoor naar het zkh. liefs rebbel
Klopt, maar het hechten voelde ik toch wel als iets akeligs hoor. Dat duurde zo lang, daar heeft ze me nog extra voor moeten verdoven, omdat de verdoving uit ging werken.