Mike was helemaal verbaasd toen de KS aan de gang was. M: Voel je niks? R: Nee wattan? M: Ze lopen je hele buik uit mekaar te trekken! R: Zijn ze al begonnen dan? Meneer stond naast me over het doek heen te gluren. Mocht namelijk. Vond ik wel mooi!
Hihihi .. ik kon het zelf zien via de lamp boven mn buik.. het weerspiegelde heel mooi. Manlief zat zich druk te maken dat ie niet flauw zou vallen en deed zn best niet te kijken, en voor ie het wist hoorden we dr huilen.
Wat een scheetje zeg ! Ook net als ik 7 januari jarig dus en in de nacht geboren Fijn dat het met jou en Britt goed gaat ! Ennuhhh GEFELICITEERD natuurlijk. Jannegie, heftige bevalling zeg jeetje! En wat goed dat de borstvoeding nu goed verloopt zonder tepelhoedje.
goedemorgen meiden, milan slaapt nog! ik ga hem zo toch maar wakker maken voor zijn fles en dan naar het zkh. fijne dag meiden! liefs rebbel
Morgen meiden! Rebbel, succes in het ziekenhuis! Jannegie: Pfff wat een verhaal zeg. Petje af hoor. Lala: veel succes vandaag! Ik heb niks gevoeld wat ik anders niet voel, ik let overal op haha maar het is net als alle andere maanden dus heb er een hard hoofd in. We zien wel.
ik ben 3 kwartier gehecht maar was toen zo bezig met mijn meisje dat ik daar ook niet echt wat van heb gevoeld. ze prikte alleen een paar keer naast de verdoving
Oh weet je toevallig ook welk ziekenhuis. Ik ben wat dat betreft niet zo bekend in amsterdam en welke staddelen. Dus Buitenveldert kan ook? Want daar is het VU ook waar we willen bevallen.
Go Joey!!! Zijn het zijn eerste tandjes?? Hier heb ik vanaf gisteravond geteld al 4 spuitluiers mogen verschonen. Je ziet ze ook echt zitten, maar ze voelen nog niet scherp. Dus er zit vast nog vliesje tandvlees overheen.
Te laat Maar ik kan dat wel goed hebben hoor bevallingsverhalen. Weet dat het bij mezelf toch weer anders zal zijn. Jannegie, wat een belevenis zeg. Zwaar hoor! Maar jullie hebben het goed gedaan zo.
Mieke, houd je wel rekening ermee dat als je aan het bevallen bent het ZH vol kan zitten en je uit moet wijken naar een ander ZH?
Zo ik ben ook weer bij! Goedemorgen. Zo mijn auto naar de garage brengen, morgen weer ophalen. Dus ben vandaag aan huis gekluisterd. Gisteravond weer naar het theater geweest, viel wat tegen en had eigenlijk ook geen zin. Kim, gister is de babyfoon gebracht. Vandaag er even induiken. Wat een boel tandjes in 1x Truus.