hahaha... was enige aansporing voor nodig hoor haha... meiden, nog bedankt voor de felicitaties trouwens!
haha.. dankje! nou, idd.. kon gister en vandaag al merken dat ik niet heel erg op tijd was met eten enzo.. hahah... jij al ergens 'last' van sniffy?!
ik was vorige week meer misselijk dan deze week. Heb alleen soms buikkrampjes en lage rugpijn. Ik weet niet of dit erg is.
hoi meiden! ik heb jullie hulp nodig! ik zoek een mooi en origineel kraamcadeau voor een tweeling! iemand enig idee? liefs rebbel
Een tweelingluiertaart 8) @ Rox: ik ga zelfs voor november! Dan gaan wij een weekje naar CP! @ Tipp : oh, ik dacht dat je dan wist waar ie specifiek tegen protesteerde, omdat je zeker weet dat het geen blaasontsteking is. Vervelend
@roxy: euh... wil morgen wat gaan halen! @wic: ik weet dat ze die al een gehad heeft helaas! liefs rebbel
heb net tegen een vriendin gezegd dat ik vond dat onze vriendschap niet meer van 2 kanten kwam en dat ik daar maandag verder over wil praten... Ben er misselijk van... Soms wil je gewoon de makkelijkste weg pakken dat er dingen over waaien... Mja...
aaaah meisie toch! *knuffel* Wel goed dat je het hebt aangegeven bij haar! En wie weet komt t wel weer op z'n pootjes terecht.. en zo niet, dan weet je dat je de juiste beslissing hebt gemaakt.. toch?! maar kan me voorstellen dat je met een knoop in je maag zit! Sterkte ermee meid! (en probeer er niet te veel mee in je hoofd te blijven zitten, daar word het echt niet anders van...)
daar heb je gelijk in... Ik ken haar al 15 jaar en ben bij de geboorte van dr zoontje geweest dus had daar een band mee... Mja die zie ik nou ook niet meer en dat doet me nog t meeste pijn...
je hoopt gewoon eigenlijk dat t gene wat je geeft dat je dat ook terug krijgt maar ben weer een x op mijn bek gegaan. Mja..