Hahaha dat wel ja, maar is dat echt zoveel waard als je straks jaren lang vast zit en een deel van je leven gaat missen? Lijkt mij niet hoor, ik heb het liever minder breed dan dat ik risico loop.
ik vind het niks ( sorry) , ik werk liever een gewone baan en verdien liever zo mijn geld. (misschien ben ik wel te netjes)
Hee meiden! Ik ben er weer! Nu straalt de pijn in mijn rug ook uit naar mijn linker bil en lies pffff.... Maar verder voel ik me echt Perfect gelukkig!
Rox ik denk dat Mike nog wel een boefje is hoor, want hij heeft je hartje gepikt En Joey is ook al een boefje want die heeft ook je hartje gepikt.
hihihi ja daar heb je gelijk in! Maar id, ik heb de broek aan thuis alhoewel ik genoeg tegengas krijg hoor
Ja he haha Ik klaag echt nooit ik voel me dan zo'n watje haha ik ga altijd maar door tot het uiterste. lijkt me alleen nu net verstandig. Ik zal voor 1 keer kijken of ik mijn grenzen ken haha
hee meiden wat een hoop geklets. Heb echt niet alles bij gelezen. Is er nog wat gebeurd? Mijn moeder nam me onverwacht mee uit shoppen, ik heb een mooie broek gekocht en van haar een schattig jasje en boxpakje gekregen
GEZELLIG tipp. ik ben blij als mijn moeder het weekend weer terug is van 5 weken frankrijk. We doen ook altijd veel leuke dingen samen.