Das ook niet leuk zeg! kan me voorstellen dat dat pijn doet... Helemaal als je iemand al zo lang kent... Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, welke kant het dan ook op mag gaan! Meisje, ik ga slapen! Ben mega moe.. (en moet morgen nog weer werken.. ) Trusten! en lekker slapen he! *knuff*
trusten meid en bedankt voor het luisterend oor! *knuf* Ik ga ook slapen des te sneller is het morgen en dan kunnen we testen!
goedemorgen dames, ik heb geslapen tot 10.30u was al wel om 8.30u wakker maar weer inslaap gevallen. @Rox: welke test heb je gedaan?
Goede morgen meiden! We hebben vandaag al de schuur opgeruimd en veel naar de stort gebracht. Nu hebben we weer een zee van ruimte in de schuur!
goede morgen allemaal,voel me niet zo lekker ben erg misselijk en ben steeds chagerijnig...echt nie leuk meer!
jippie al 60 ml gekolfd na een voeding (was toetje toe borst maar toch) ben helemaal trots en zit te denken om toch maar 100% bv te geven dan. als het toch zo goed gaat? waarom niet toch/? ben helemaal trots. hajuhihiihihiihhihi waar je al niet trots op kan zijn hiihihi