Hey Roxy,Ja is gelukt hoor maar nu blijft me misselijkheid even goed aanhouden nu al de hele dag toch stiekem een test gedaan maar dit gaf natuurlijk niks aan alleen maar NEGATIEF de zijkant van me borsten doen iets zeer ben erg MOE heb wisselende stemmingen en hele dag MISSELIJK
Dankje wendy! Dees, dan mag je wel een kadootje meenemen voor Bob! Annemarie, het is ook te vroeg om te testen meis! Mieke, je hebt weer lekker geshopt dus!
ja ik weet het maar voel me zo beroerd dat ik zoiets had als het zo is dan geeft ie het wel aan maar ik voel me zoooo beroerd misschien wel griep?
Ik neem mij zelf mee dat is toch voldoende We waren gister één jaar verloofd en ik wou een zegelring voor hem kopen, maar dat doe ik wel in Spanje samen met hem, kan hij ook kiezen.. Of een mooie ketting met een plaatje waar mijn naam ingegraveert kan worden.
kan ook komen omdat je gestopt ben met roken...(dat ben je toch nog steeds? ) toen ik stopte kreeg ik een party pijn in mijn keel en op mijn borst en heel de dag hoesten!.... ontwenningsverschijnsellen denk ik...
o ik heb toch leuke spulletjes gekocht voor in ons nieuwe huisje! 3 mooie vazen.. ben er helemaal blij mee! ik ga lekker een filmpje kijken op de bank.. jo is nog lekker bij de voetbal... heerlijk die rust
Hahaha, ik zeg net tegen mezelf.... mijn g*d wat ben ik weer moe of nog moe. Nee dus! Moet zo weg. Hoop morgen wat langer te kunnen slapen, dan werken en luieren. Hoe is 't bij jullie?
af en toe heb ik wat buikkramp en dan denk ik dat ik ongesteld ga worden. Soms wordt ik er wel een beetje bang van. Maar verder is het besef er nog niet helemaal. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik nog geen buikje heb.