nou hier weer een beetje teleurgesteld. net maar 60 ml uit twee borsten. terwijl donique niet gedronken heeft. nou ja oefening baart kunst toch? donique drinkt nu ook niet zoveel uit de fles. ze valt steeds in slaap ahahhahahahahahah. manlief probeert het wel maar het lukt niet echt. hahahahaha ligt diep in coma na maar 55 ml gedronken te hebben. misschien drinkt zij 's ochtends wel veel normaal en naar de avond toe minder? zou het niet weten.maar maak me er maar niet te druk om. gr
Kimmetje, mocht je nou gaan twijfelen over je productie... Niet doen en lekker een lactatiedeskundige bellen! Volgens mij brengt kolven de BV ook op gang toch? En ik las dat er ook een spray bestaat die je productie op gang brengt. Kan je krijgen via de HA. ( heb ik allemaal op ZP gelezen hoor!)
ohw bah er schijnt wel een inmens virus te zijn gelukkig heb ik er geen last van (tenminsten dat hoop ik)die misselijkheid kan daar ook van komen natuurlijk maar is nu gelukkig lkkr weg
haha dat kereltje is lekker bezig dus kun je nagaan als dat 18 is dan rolt hij met een bier flesje door de tent
@ kim : kolven is ook een kunst hoor, meis. Overigens kan het zomaar zijn dat je zat melk hebt, maar het er wat moeilijker uit krijgt. Die neusspray van de huisarts (op recept) is naar mijn weten om je Toeschietreflex op gang te helpen, daarbij zou het ook iets doen met je productie. Kheb m zelf nooit gehad trouwens. Zorg dat je rustig bent, ontspannen, lekker zit. Eventueel van te voren lekkere warme doeken op je voorgevel (of een warme douche erop), en je borsten zachtjes masseren (niet met koude handen alleen ). Als je gaat kolven, lekker aan je meisje denken/naar je meisje kijken. Als het lekker gaat en het voelt goed, doorgaan!