zo ik ben nu oppassen de 3 kids liggen in bed, ik ga eten en een koppie thee drinken. Babyfoon is aan en ik doe dan ook even oogjes dicht
zo het ventje is weer thuis... hij heb het er weer flink van genomen en ligt te maffen op de bank hihihi mannen, voetbal en de kantine.... maar meiden.. ik heb zo'n pijn in mijn onderrug en een harde buik! zullen dan toch de duivels komen? alleen normaal heb ik dan last van mijn onderbuik links en dan een zeurende pijn...
ben trots op je dat je nog steeds gestopt ben! die pijn word steeds heviger word er helemaal beroerd van!
maar het is geen darmen pijn... beetje raar om in het zelfde berichtje te vrage maar... hoe smaakt je ijsje?
moest vanmiddag ook eerder stoppen met shoppen vanwege de pijn in mijn onderrug...maar nu word het ineens zo heftig... mja...
ja ik vind de zaterdag avond ook nooit zo leuk maar ik heb liever dat als tie dronken is dan maar wel gaat slapen want hij loopt alleen maar te gillen en onzin te lullen...
nou dat valt hier altijd wel mee... maar ik ga een hete douche nemen voor op mijn rug en het zweet van me afspoelen..het gaat niet helemaal lekker...pfff