nog ff een vraag kan je het beste in de ochtend testen (je 1ste plas) of daarna pas ik moet snachts ook altijd namelijk...
zie t nu pas, kan gewoon met ochtend urine. Als je snachts weinig drinkt is het gewoon geconcentreerd!
onder dedouche dacht ik..ik heb al eerder zo'n pijn gehad en dat is 4 jaar geleden toen had ik mijn spiraal laten plaatsen en een paar weken later kreeg ik zo'n pijn als dat ik nu heb... kan amper blijven zitten of staan.... toen ik m eruit haalde(de dokter dan...) was de pijn gelijk weg... hij vertelde me toen dat ik een te kleine baarmoeder had... het doet echt zo zeer heb echt geen zin om naast die stinkende bierput te gaan liggen
o meiden wat voel ik mezelf ellendig.. Kan wel janken..(is dan ook gebeurd) ben er misselijk bij.. Ik kan geen kant op.. 2 paracetamol.. Maar die helpen niet en durf niks anders te nemen...
Sniffy, die eerste paar weken zijn best vervelend, tenminste dat vond ik. Zo onzeker naar die eerste echo/afspraak toe. Helemaal omdat je hier natuurlijk te veel leest over anderen. En die krampjes zijn je baarmoeder hoor, die groeit, rugpijn heb ik niet gehad. Rox, alleen een waterijsje nemen hoor [-X Kimmie, als het niet gaat gaat het niet meid (heb geen ervaring hihi). Maar je kunt het er niet uit persen. Nou ik ben er klaar voor, tenminste wil niet, maar moet toch aan het werk, zucht. Oja, die muts bij de Kidsfactory heeft niet gezien dat die broek afgeprijsd was naar 12 euro, heb ik nog de volle mep betaald, moet ik weer terug!
hee meiden, gisteren het 25 jarig huwelijksfeest van mijn schoonmoeder gehad (2e man ), vandaar mijn afwezigheid... Het was supergezellig, maar ook wel erg druk en vermoeiend... Nu heb ik dus hoofdpijn Thomas is druk aan het schilderen (plafond babykamer), ik ga denk ik zo even de stad in. Heb mijn afhaalbon voor de prenatal doos in mijn mail gehad, en ik kan eigenlijk niet wachten om ehm op te halen , en laat de prenatal nou op zondag open zijn hier Hier nog wat gebeurd?
dag meiden, ik ben weer terug het was echt hartstikke leuk in de efteling en het hotel was ook echt toppie. was fijn ook met die twee kleintjes (broer en zus) gisteren was het tot 12u 's nachts open, was echt heel mooi! Rox voel je je niet goed meid? anders even naar de huisarts? en Roxy toch de jas gescoord bij H&M Kim, valt niet mee lees ik, de BV. ik vind het wel heel knap dat je zo blijft doorzetten! jullie meisje komt vast niks tekort, het komt allemaal wel goed
goede morgen dames alles goed? heb geen tijd om bij te lezen heeft iemand een updat voor mij? ik heb het erg druk gehad afgelopen week veel werken en een nieuwe dakgoot en nieuwe daktegels i.p.v grind dus er is weer veel gebeurt
Gode middag meiden. Wij hebben net pas ontbeten haha zoooo lui vandaag. we blijven lekker binnen. Straks alleen nog even met de hond wandelen.
goede middag allemaal hoe is het hier vandaag? ben vandaag gelukkig niet misselijk heb wel zere (.)(.) en ben moe maar verder voel ik me wel goed vandaag gelukkig is het hier nog gezellig?