nou die pijn in mijn rug hoop ik niet dat dat een teken is... het is echt niet te doen... loop heel de dag te janken van de pijn... die misselijkheid kan ik mee leven.. heb ook slapende handen.. duizelig ... maar geen last van me borsten(maar jo zegt altijd dat ze gevoelloos zijn ) vorige week heb ik ook last van bloedneuzen gehad... las op een site dat dat ook zou kunnen... mja morgen naar de ha vraag ik gelijk(als ik nog niet ongi ben morgen )ofdat ze een test wilt doen... scheelt weer..
Wat een heftige dingen allemaal joh! Je had al een negatieve test gehad van de week, of heb ik dat verkeerd begrepen? Vaag allemaal. @ Roxy: ik kan het me goed voorstellen. Is ook niet nix. Echt aftellen ... kheb ook geen advies of iets om het minder te maken helaas. **Knuf**
owja, vandaag was de Januari mama meet met beebs en papa's. Ben niet mee geweest, Mike wilde niet en ik ga niet in mijn eentje zonder man lopen hoor
Roxy, je bent er stiekem toch veel mee bezig he, is te begrijpen hoor, zal aan je denken woensdag. Rox, klinkt pijnlijk allemaal zeg. hoop dat het komt door een zwangerschap
nou ik ga ff lekker zonnebanken met t ventje.. even wat warmte erop... fijne avond meiden en ik laat jullie morgen horen van hoe of wat...
Hoi hoi, Roxy, dikke knuffel meid. Ik zal aan je denken woensdag. Rox, waarom ben je niet naar de huisartsenpost geweest joh? Is niet normaal zo rot dat jij je voelt. Wendy, je buik groeit goed he. Mooie buik hoor. Was bijna 2 weken van de misselijkheid af, maar ben nu bijna heel het weekend weer misselijk. Groetjes Tamara.
die is over 4 weken uitgerekend. vrijdag komt ze een bakkie doen. eergisteren is de kraamhulp geweest voor de intake en af en toe last van harde buiken met bukken
Gister lagen hier in buurtgemeente de sesamstraat-koffertjes al in het schap. Dacht nog: wat leuk, nix over gelezen! En toen zag ik ze vanmorgen in de online folder staan.
Trouwens, niet alleen die koffertjes. Ook de dvd's uit de folder... en waarschijnlijk nog wel meer dan..
en als jouw filiaal zich dan wel aan de regels houdt, komen de klanten klagen: "ja maar in dat filiaal is dat wel al binnen"